Strona 1 z 1
[BRF] Ustawienie obrotow biegu jalowego.
: 06 lis 2018, 23:14
autor: mysiul
W vcds moge ustawic obroty w przedziale 820-900, a chcialbym ustawic miedzy 950-1000 poniewaz zauwazylem, ze przy takiej wartosci mam najmniejsze drgania silnika, czy da sie to jakos ustawic?
: 07 lis 2018, 00:14
autor: Krzysiek 84
1 000 jest niezbyt przyjemne , bo autem nie ciekawie jezdzi się po mieście wtedy.
Sam podniesione z 860 na 900 i tyle w zupełności wystarczy.
Re: [BRF] Ustawienie obrotow biegu jalowego.
: 07 lis 2018, 05:16
autor: repek92
mysiul pisze:W vcds moge ustawic obroty w przedziale 820-900, a chcialbym ustawic miedzy 950-1000 poniewaz zauwazylem, ze przy takiej wartosci mam najmniejsze drgania silnika, czy da sie to jakos ustawic?
to może juz się coś dzieje skoro czujesz wibracje?
: 07 lis 2018, 07:31
autor: konradkry77
Logowanie na 13.
Stawiam że dawki idą w kosmos.
[ Dodano: 2018-11-07, 07:31 ]
Może już 2 mas klepie ?,
: 07 lis 2018, 09:06
autor: repek92
Takim sposobem nie którym by skali brakło na obrotomierzu

a tak na poważnie to posprawdzaj wszystko bo tak nie może być
: 07 lis 2018, 20:32
autor: ZAGATO
Z tym drganiem to chyba kazde 2.0tdi cos ma. Moj tez delikatnie drzy zero bledow wtryski idealne pompa oleju wyregulowana a i tak cos nie tak.
: 07 lis 2018, 21:58
autor: konradkry77
Dwumas może lekko kołysać, taki urok
: 08 lis 2018, 08:16
autor: ZAGATO
Niby tak ale przewinely juz mi się tematy na roznych forach co zmieniali komplet sprzeglo w 2.0 tdi i dalej trzesie takze to zawsze jest moze...
: 08 lis 2018, 08:45
autor: konradkry77
jednomasu się nie wstawi.
A jakość dwumasów jest taka jaka jest.
A kolega jak wciśnie pedał sprzęgło to czuje delikatne wibrowanie, pulsowanie ?
: 08 lis 2018, 19:44
autor: mysiul
U mnie naciśniecie sprzęgła nie powoduje żadnej różnicy. W moim przypadku zauważyłem, że zmniejszenie obrotów na 820 powoduje zmniejszenie drgań, ale następuje większe dudnienie/rezonans. Po zmianie obrotów na 900 znika dudnienie, a zwiększają się drgania. Następują również takie delikatne nieregularne szarpnięcia silnikiem i jeżeli następuje to w sposób asynchroniczny to może nie jest to wina dwumasu czy wytartego wałka rozrządu ? A może wtryski ? parametry wg vcds -0,65 0,25 0,17 0,07.