Strona 1 z 1

[ BMK 3.0tdi 224KM ] Poprawne podłączenie podciśnienień EGR

: 11 wrz 2018, 12:57
autor: milekb
Cześć. Mam problem. ;)

Poprzedni użytkownik chyba w jakiś sposób chciał wyłączyć EGR i zaślepił jeden z przewodów podciśnień.
I bardzo możliwe, że przez to posiadam poniższy błąd.
P0401 - Układ recyrkulacji spalin - wykryty niewystarczający przepływ

A ja teraz nie wiem jak to doprowadzić do ładu.

Problem przedstawiony jest w załączniku.
Moje pytania do Was:
1. Czy posiada ktoś schemat poprawnego podłącznia wszystkich podciśnień tych powiązanych z EGR?
2. Czy to zaślepienie przewodu może generować powyższy błąd?
3. Czy powyższy błąd może skutkować za niskim ciśnieniem doładowania do 2500obr/min (brakuje 600mbar)?

Zdjęcia pod linkami:
https://zapodaj.net/9042658849834.jpg.html
https://zapodaj.net/08dd271dc2946.jpg.html
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 2018-09-11, 12:57 ]
To może inaczej. ;)

Dokąd idzie u Was zaznaczony przewód?

: 11 wrz 2018, 18:16
autor: mat1324
Niestety nie mogę znaleźć schematu w ELSIE ani w ETCE, więc musi napisać osoba mająca taki silnik. Niestety, ale w polifcie zawór EGR wygląda trochę inaczej. Postaram się poszukać, ale niczego nie obiecuję <uoee> .

: 12 wrz 2018, 07:45
autor: milekb
Serdeczne dzięki. :). Także moja prośba do posiadaczy 3.0 tdi bmk. Dokąd u Was mknie ten przewód?