[ BRF 2.0 136 KM] Zawór zwrotny filtra paliwa
: 02 sie 2018, 00:09
Witajcie,
może ktoś mógłby mi pomóc rozwiązać dylemat ...
Poleciał w/w zaworek o numerze 1J0 127 247 L. Ciężko dostępny.
Jest mnóstwo o takim samym numerze, ale z literą A lub E na końcu. Kształtem wydają się być takie same. Wg pewnego wątku:
https://www.a4-freunde.com/forum/showth ... Small-Talk
różnica w indeksie literowym sprowadza się do temperatur otwarcia zaworka.
Ponieważ jestem na dużym musiku czasowym, pytanko jest takie: czy coś niechcianego/groźnego stanie się, jeśli zamiast tego z literką L zamontuję z A lub E? I czy w ogóle jest to prawda z tymi temperaturami pracy zaworów? A może zna ktoś lub ma jakieś źródło, które by to potwierdziło i ew. podało temp. pracy tych zaworów?
Z góry wielkie dzięki.
może ktoś mógłby mi pomóc rozwiązać dylemat ...
Poleciał w/w zaworek o numerze 1J0 127 247 L. Ciężko dostępny.
Jest mnóstwo o takim samym numerze, ale z literą A lub E na końcu. Kształtem wydają się być takie same. Wg pewnego wątku:
https://www.a4-freunde.com/forum/showth ... Small-Talk
różnica w indeksie literowym sprowadza się do temperatur otwarcia zaworka.
Ponieważ jestem na dużym musiku czasowym, pytanko jest takie: czy coś niechcianego/groźnego stanie się, jeśli zamiast tego z literką L zamontuję z A lub E? I czy w ogóle jest to prawda z tymi temperaturami pracy zaworów? A może zna ktoś lub ma jakieś źródło, które by to potwierdziło i ew. podało temp. pracy tych zaworów?
Z góry wielkie dzięki.