Strona 1 z 1

[ BRF 2.0 136 KM] Zawór zwrotny filtra paliwa

: 02 sie 2018, 00:09
autor: salvado
Witajcie,
może ktoś mógłby mi pomóc rozwiązać dylemat ...

Poleciał w/w zaworek o numerze 1J0 127 247 L. Ciężko dostępny.
Jest mnóstwo o takim samym numerze, ale z literą A lub E na końcu. Kształtem wydają się być takie same. Wg pewnego wątku:
https://www.a4-freunde.com/forum/showth ... Small-Talk
różnica w indeksie literowym sprowadza się do temperatur otwarcia zaworka.
Ponieważ jestem na dużym musiku czasowym, pytanko jest takie: czy coś niechcianego/groźnego stanie się, jeśli zamiast tego z literką L zamontuję z A lub E? I czy w ogóle jest to prawda z tymi temperaturami pracy zaworów? A może zna ktoś lub ma jakieś źródło, które by to potwierdziło i ew. podało temp. pracy tych zaworów?

Z góry wielkie dzięki.

: 02 sie 2018, 10:45
autor: mat1324
W ASO jest dostępny za niecałe 100 zł :). Poprzedni numer miał na końcu literę K.

[ Dodano: 2018-08-02, 10:45 ]
Na allegro jest niby zaworek o tym numerze, ale czy to naprawdę oryginał <mysli> . Wolałbym jednak dołożyć i kupić go w ASO, ponieważ doliczając przesyłkę, to dokładając 50 zł mam 100% oryginał.

https://allegro.pl/oryg-zawor-filtra-pa ... ml#thumb/2

: 02 sie 2018, 12:53
autor: salvado
mat1324,

dzięki za odp. Tę aukcję znam. Dzwoniłem do gościa żeby się upewnić co do literki i okazuje się, że ma błąd w aukcji i tak na prawdę sprzedaje "E".

Kupiłem już Bosch'a z niewłaściwą literką, bo za kilka godzin już urlop. Ponoć jest tak, że to nie temperatury determinują to jak literka będzie na końcu, lecz konstrukcja. W tym znaczeniu, że "A" vs "E" różni się kierunkowością przepływu paliwa względem miejsca na zapinkę. W skrócie: "E" jest lustrzanym odbiciem "L".

Pokombinowałem z wężami i można jechać :-)