Strona 1 z 1

A6 c6 3.0 tdi brak mocy

: 04 lip 2018, 00:53
autor: Gepard9903
Witam. Autko to A6 C6 3.0 Tdi asb. Podczas jazdy czasami zapala się check engine oraz miga kontrolka świec żarowych, co jednocześnie skutkuje brakiem mocy. Podczas ostatniej jazdy nawet bez migania kontrolki świec żarowych występował brak mocy. Auto nie kopci. Czasami wystarczy odpalić ponownie auto i problem znika. Problem z brakiem mocy występuje po odpaleniu auta. Jak odpalę je i jest dobrze to problem z brakiem mocy nie występuje. Po przeskanowaniu pokazuje następujące błędy:

Środa,04,Lipiec,2018,00:36:47:00001
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64
Wersja VCDS: AKP 17.1.3.0
Wersja danych: 20170621 DS267.7
www.vcds.pl


VIN: Numer rejestracyjny: NOS1111



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik Plik etykiet: 059-907-401-ASB.clb
Oznaczenie elementu: 4F0 910 402 F HW: 4F0 907 401 B
Komponent i/lub wersja: 3.0L V6TDI 000AG 0030
Kodowanie: 0011372
Kod serwisu: WSC 00070 000 00000
VCID: 204ED81CF3C3E241C9-8074
5 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

001025 - Układ recyrkulacji spalin
P0401 - 002 - natężenie przepływu za małe - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00110010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 278458 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.07.02
Czas: 06:21:04

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2163 /min
Moment obrotowy: 159.9 Nm
Prędkość: 122.1 km/h
Cykl pracy: 46.8 %
Cykl pracy: 20.9 %
Ilość powietrza/Obr.: 540.5 mg/suw
Cykl pracy: 50.9 %

004120 - Klapa kolektora ssącego 2
P1018 - 001 - nie osiągnięto dolnego położenia krańcowego
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00110010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 278458 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.07.02
Czas: 06:21:04

013128 - Sterowanie jednostki sterującej turbosprężarki 1 (J724)
P3348 - 008 - usterka elektryczna - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Wskaźnik czasu: 0

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 0.0 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 45.9*C
Cykl pracy: 80.9 %
Napięcie: 11.93 V
Cykl pracy: 0.4 %

000565 - Regulacja ciśnienia doładowania
P0235 - 001 - przekroczona dolna granica regulacji - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Wskaźnik czasu: 0

005445 - Sterowanie przepustnicy
P1545 - 002 - nieprawidłowe działanie - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 278568 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.07.04
Czas: 00:06:09

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2583 /min
Moment obrotowy: 19.5 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Napięcie: 12.69 V
Cykl pracy: 93.5 %
Bity binarnie: 001
Ilość powietrza/Obr.: 499.4 mg/suw


Kody gotowości: 1 2 0 0 0

: 04 lip 2018, 06:54
autor: carlos777
Turbo przeładowuje bo sztanga nie zdążą zmniejszyć ciśnienia doładowania.
Albo kierownice w Turbo albo nastawnik Turbo.
Klapy wirowe , EGR i być może przepustnica też wymagają serwisu.

: 04 lip 2018, 17:30
autor: januszm
oprocz egr moze byc takze chlodnica spalin, jak jest zasyfiona to moze wyskoczyc blad za maly przeplyw egr.

: 07 lip 2018, 12:42
autor: Gepard9903
Zobaczymy co będzie się działo dalej. Skasowałem błędy i jest ok. Ratuje mnie to, że mam kompletny silnik zapasowy, więc jeżeli będzie coś się dziać mogę wymieniać podzespoły.

[ Dodano: 2018-07-07, 12:42 ]
Podpoiłem komputer chwile po tym jak wystąpił brak mocy i pokazało mi następujące błędy:

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 059-907-401-ASB.clb
Oznaczenie elementu: 4F0 910 402 F HW: 4F0 907 401 B
Komponent i/lub wersja: 3.0L V6TDI 000AG 0030
Kodowanie: 0011372
Kod serwisu: WSC 00070 000 00000
VCID: 204ED81CF3C3E241C9-8074
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

001025 - Układ recyrkulacji spalin
P0401 - 002 - natężenie przepływu za małe
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01110010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 3
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 278601 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.07.04
Czas: 18:13:19

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1974 /min
Moment obrotowy: 171.6 Nm
Prędkość: 112.0 km/h
Cykl pracy: 51.8 %
Cykl pracy: 20.9 %
Ilość powietrza/Obr.: 534.6 mg/suw
Cykl pracy: 53.7 %

004120 - Klapa kolektora ssącego 2
P1018 - 001 - nie osiągnięto dolnego położenia krańcowego - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01110010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 3
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 278601 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.07.04
Czas: 18:13:19


Kody gotowości: 0 0 0 0 0

: 09 lip 2018, 15:45
autor: Wiatrak
U mnie też brak mocy, świeci się check i migają świece żarowe. Ja mam błąd P0046, u mnie padnięty nastawnik turbiny. Jutro mam mechanika, nie regeneruję, wymieniam na nowy oryginał, koszt 700 zł.

: 10 lip 2018, 14:27
autor: idymy
Kolego, jeśli miga Ci kontrola świeć żarowych i auto traci moc a po odpalanie problem znika to z pewnością jest to wina nastawnika turbiny, a tym bardziej, że masz: błąd 013128 - Sterowanie jednostki sterującej turbosprężarki 1 (J724)

sam to przerabiałem już dwa razy <okok>

: 26 lip 2018, 17:16
autor: betsafe
siemka ja mam taki problem jade sobie i nagle miga mi kontrolka wiec żarowych i auto traci moc czyli tryb awaryjny na vagu wywala bład "000565 ciśnienie doładowania sp" czyli sterowanie turbiną pada

: 01 sie 2018, 20:35
autor: Gepard9903
Postawiłem samochód do warsztatu, zobaczymy co powiedzą z tym nastawnikiem turbiny. Dodatkowo zaczęła mi klimatyzacja wariować dmucha gorącym powietrzem. Wstawię log z 11 kanału. http://vaglogi.pl/log-011_czJ6I7.html turbina nie doładowuje?

: 02 sie 2018, 10:52
autor: idymy
Wszystkie nawiewy Ci dmuchają czy np. środek grzeje boki chłodzą ?