[ BLB 2.0 140 KM] Wymiana wkładu turbiny
: 25 cze 2018, 22:09
Witam mam problem po wymianie wkładu turbiny.
Auto jeździło normalnie na Biegu 1/2 zazwyczaj pod gorke bylo czuc szarpanie przy obrotach 1500/1900 i cichy dziwny szum przy włączaniu turbiny i czasami przy wysprzeglaniu.
Padla pompa oleju posypało sie duzo.
Zostalo wymienione rozrzad paski rolki napinacze wał pompy łańcuszek itp. Turbo pękło w pol wiec zostal wymieniony wkład sam i uszczelki kupione na ebayu okolo 550 zł .
Na koncu zrobiono remap z 140 na 175 ale nie potwierdzone bo nie bylem na hamowni. Auto zbiera sie o niebo lepiej ma moc .
Problem z turbina jest ten sam z tym ze szarpie troszku mocniej i świst jest głośniejszy. Sprawdziłem węże nie ma prześwitów itp.
Co moze byc nie tak ?
Czy po remap należy zmienic trubine na wieksza bo ten wkład w opisie byl do 140.
Czy po wymianie wkładu trzeba cos w vagu ustawiać przestawiać itp ? Ktos podzieli sie wiedza jesli chodzi o turbo itp ?
Auto jeździło normalnie na Biegu 1/2 zazwyczaj pod gorke bylo czuc szarpanie przy obrotach 1500/1900 i cichy dziwny szum przy włączaniu turbiny i czasami przy wysprzeglaniu.
Padla pompa oleju posypało sie duzo.
Zostalo wymienione rozrzad paski rolki napinacze wał pompy łańcuszek itp. Turbo pękło w pol wiec zostal wymieniony wkład sam i uszczelki kupione na ebayu okolo 550 zł .
Na koncu zrobiono remap z 140 na 175 ale nie potwierdzone bo nie bylem na hamowni. Auto zbiera sie o niebo lepiej ma moc .
Problem z turbina jest ten sam z tym ze szarpie troszku mocniej i świst jest głośniejszy. Sprawdziłem węże nie ma prześwitów itp.
Co moze byc nie tak ?
Czy po remap należy zmienic trubine na wieksza bo ten wkład w opisie byl do 140.
Czy po wymianie wkładu trzeba cos w vagu ustawiać przestawiać itp ? Ktos podzieli sie wiedza jesli chodzi o turbo itp ?