Strona 1 z 1

[ BLB 2.0 140 KM] Spadek mocy po nocy

: 11 kwie 2018, 21:14
autor: ast89
Panowie, mam problem ze spadkiem mocy auta po postoju przez noc.
Przed postojem auto śmigało bez problemu, po postoju przez noc mam zamulenie silnika, obroty wzrastają bardzo powoli, przyspieszenie w mieście z 3 biegu nie możliwe - 60 konne auto myślę, że szybciej by przyspieszyło. Dodam, że na komputerze brak błędów, Ok 2 tyg. temu robiony był rozrząd (przy okazji wymiany uszczelniacza na wałku. Po wymianie nie było problemów, a wręcz auto się uspokoiło, mniej telepało silnikiem. Kąt synchronizacji wtrysku na poziomie -0.6.

Proszę o pomoc w lokalizowaniu usterki.

: 11 kwie 2018, 21:28
autor: mat1324
Jakieś błędy?

: 11 kwie 2018, 22:08
autor: ast89
Podpięty VCDS, brak błędów.

: 11 kwie 2018, 22:13
autor: mat1324
Nie ma żadnego błędu? Rzadko się zdarza, aby w żadnym sterowniku nie było błędu :).

: 12 kwie 2018, 09:00
autor: tomnik
ast89 pisze:Podpięty VCDS, brak błędów.
W takim razie potrzebny komplet danych z logowania odpowiednich grup sterownika silnika.

Nie licz na to, że bez podania tych danych ktokolwiek rozsądny w sposób merytoryczny, podejmie próbę zdiagnozowania ewentualnej usterki.

: 14 kwie 2018, 15:24
autor: ast89
Dzisiaj sprawdziłem kat synchronizacji. Już nie wynosi -0.6' a -3.7' trochę dużo, ale niby jeszcze w zakresie.
@tomnik jak uzyskać te logi?
Jedyne błędy jakie były to od anteny FM oraz od czytnika navigacji - dvd tras error, oraz od oświetlenia stóp - zamontowane ledy zamiast zwykłych żarówek.

[ Dodano: 2018-04-14, 13:29 ]
Kąt synchronizacji ustawiony na nowo, wartość 0.0, silnik dalej zamulony, błędów brak.

Skanowanie błędów:
http://wklej.org/id/3409964/

Grupa 03, 11 na biegu jałowym
http://ast89.pl/IMG_20180414_124846_HDR.jpg
http://ast89.pl/IMG_20180414_125346.jpg


Podczas jazdy mam dziwne wrażenie jakby turbina zaczynała dmuchać od ~3000rpm, dopiero przy takich obrotach jest wyczuwalne ciągnięcie do przodu.

I teraz pytanie, czy sama turbina już kaput czy może N75?

[ Dodano: 2018-04-14, 15:24 ]
Log dynamiczny:


na 3 biegu 2500-3300rpm, jak widać słabo pompuje...