Strona 1 z 3

[ ASB 3.0 234 KM] BŁĄD G235 ??

: 04 kwie 2018, 17:26
autor: Draxer
Witam, wywalilo mi takie błedy mozecie podpowiedzieć dokładnie czy padł mi czujnik G235 lub jak mozna go sprawdzić z góry dziekuje za pomoc :

005491 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144)
P1573 - 001 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 234813 km
Time Indication: 0
Date: 2018.02.26
Time: 19:23:55

Freeze Frame:
RPM: 882 /min
Torque: 124.8 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 13.68 V
Bin. Bits: 0
Bin. Bits: 0
Bin. Bits: 0

004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2)
P1018 - 001 - Lower limit not reached - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 234813 km
Time Indication: 0
Date: 2018.02.26
Time: 19:23:55

001348 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235)
P0544 - 000 - Circuit Malfunction
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 56
Reset counter: 255
Mileage: 234823 km
Time Indication: 0
Date: 2018.02.27
Time: 11:09:46

Freeze Frame:
RPM: 3297 /min
Torque: 585.0 Nm
Speed: 108.6 km/h
Duty Cycle: 100.6 %
Voltage: 13.38 V
Bin. Bits: 00101000
Torque: 592.8 Nm

: 04 kwie 2018, 17:52
autor: mat1324
Po skasowaniu pojawiają się ponownie?

: 04 kwie 2018, 18:22
autor: Draxer
po skasowaniu wraca tylko to:

001348 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235)
P0544 - 000 - Circuit Malfunction
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 56
Reset counter: 255
Mileage: 234823 km
Time Indication: 0
Date: 2018.02.27
Time: 11:09:46

Freeze Frame:
RPM: 3297 /min
Torque: 585.0 Nm
Speed: 108.6 km/h
Duty Cycle: 100.6 %
Voltage: 13.38 V
Bin. Bits: 00101000
Torque: 592.8 Nm

: 04 kwie 2018, 18:25
autor: mat1324
Nie skasowałeś go, ponieważ ma nadal taką samą datę :). Wejdź do sterownika silnika i tam go usuń.

Wygląda na uszkodzony czujnik temperatury spalin.

: 04 kwie 2018, 18:29
autor: Draxer
kasuje all ale ten wraca po chwili, chodzi o ten w turbinie? zobacze go z gory ?

: 04 kwie 2018, 18:45
autor: mat1324
Po zdjęciu osłony turbiny powinien być widoczny.

Wykasuj ten błąd w sterowniku silnika. Po wykasowaniu powinien mieć dzisiejszą datę.

: 04 kwie 2018, 19:31
autor: Draxer
kasuje ale po chwili wraca mozna go jeszcze jakos zdiagnozowac w blokach? i wgl mozna z tym jezdzic ?

1 Fault Found:
001348 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235)
P0544 - 000 - Circuit Malfunction
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 235210 km
Time Indication: 0
Date: 2018.04.04
Time: 19:25:32

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 11.55 V
Bin. Bits: 00101000
Torque: 109.2 Nm


Readiness: 0 0 1 1 1

: 04 kwie 2018, 19:34
autor: mat1324
Sprawdź grupę 99 w blokach pomiarowych.

: 04 kwie 2018, 20:13
autor: Draxer
w 99 nic nie ma

: 04 kwie 2018, 20:17
autor: mat1324
A w 33 grupie?

Podaję Ci grupy z poliftowego 3.0 TDI, ponieważ taki mam :p.

: 04 kwie 2018, 20:23
autor: Draxer
takze nic

: 04 kwie 2018, 20:26
autor: mat1324
Na pewno dobrze sprawdzasz? Masz coś w grupie 102?

: 04 kwie 2018, 20:28
autor: Draxer
mam cos od DPF "Diesel particle filter DPF"

: 04 kwie 2018, 20:31
autor: mat1324
A przeleć wszystkie grupy, to może coś znajdziesz :). Grupa 102 była dla testu ;p.

: 04 kwie 2018, 20:34
autor: Draxer
nwm o co biega bo po skasowaniu błędu i odpaleniu silnika check znika a bład w sterowniku widnieje, jutro sprawdze jeszcze wtyczke i kabel

[ Dodano: 2018-04-04, 20:34 ]
w 102 sa jakies temp : 121.8/112/0mbar/-7mbar