Objawy:
- na 6 biegu powyzej 210km/h tryb awaryjny bylo
- teraz nawet na 5 biegu juz przy 180km/h tryb awaryjny
- z 3 m-ce temu na postoju gdy obroty spadaly to bylo slychac takie uchodzace cisnienie psssy, psssy taki dziwny dzwiek ale problemu ustapil i zero bledow bylo.
Chce wymienic zawor sterujacy geometria na turbo N75. Czy jest mozliwosc znalesc jaki mam czy musze wyciagnac i sprawdzic numery jakie mam ?
: 03 sty 2018, 00:05
autor: mat1324
Zawór N75 do Twojego silnika ma numer 8K0 906 627.
To grubsze białe wyjście idzie do gruszki od turbosprężarki:
: 03 sty 2018, 00:17
autor: Adi_
Dzieki sliczne.
Tam sa jeszcze dwa takie podobne zaworki nie wiesz od czego one sa i czy tez ich nie wymienic ?
: 03 sty 2018, 00:20
autor: mat1324
Od EGR .
Oba są takie same 1K0 906 283 A.
: 03 sty 2018, 00:36
autor: Adi_
Ja mam electryczny egr ten przed kolektorem ssacym. Sprawdze jutro jak to dokladnie tam wszystko wyglada.
: 03 sty 2018, 00:45
autor: mat1324
Miałem na myśli chłodnicę EGR .
: 03 sty 2018, 11:13
autor: KLICHO
Może też byc gdzieś nieszczelność lub geometria przypieczona.
: 27 paź 2018, 16:00
autor: Adi_
5172 - Boost Pressure Regulation
P0234 00 [167] - Limit Exceeded (Overboost Condition)
MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 177633 km
Date: 2018.10.19
Time: 15:37:04
Engine speed: 3691.50 /min
Normed load value: 99.6 %
Vehicle speed: 178 km/h
Coolant temperature: 82 °C
Intake air temperature: 67 °C
Ambient air pressure: 1020 mbar
Voltage terminal 30: 14.340 V
Unlearning counter according OBD: 40
Crankshaft speed (RPM): 3691.5 /min
Vehicle speed: 178.08 km/h
Charge air pressure specified value: 2384 hPa
Charge air pressure: actual value: 2720 hPa
Intake air temperature: 66.0 °C
Actual air mass: 1210.3 mg/stroke
Charge Pressure Actuator: acknowledgment: 12.30 %
Zawor N75 wymieniony
Geometria sprawdzona i chodzi lekko nie zacina sie
Przewody podcisnienia sprawdzone i sa szczelne
Na 5 biegu przy 180 na 6 biegu 210 wywala tryb awaryjny overboost. Na innych biegach zamykam obrotomierz i nic sie nie dzieje.
Sugestie i wskazowki mile widziane zeby rozwiazac problem przeladowania.