Strona 1 z 3

[ BRF 2.0 136 KM] Zaślepiony EGR a przepływomierz

: 12 gru 2017, 10:56
autor: imm3
Witam. Mam zaślepiony egr. Powiedzcie mi proszę jakie wskazania przepływomierza powinny być w blokach pomiarowych grupa 3? Rozumiem że powinny być trochę większe od wielkości rządanej ale ile?

: 12 gru 2017, 11:21
autor: KLICHO
Np 400 jednostek będzie. A ci masz jakiś błąd czy coś ? Zrób loga dynamicznego jak będzie więcej to nic się nie dzieje w sumie lepiej gorzej jak będzie na jałowym i podczas jazdy poniżej zadnego.

: 12 gru 2017, 11:51
autor: imm3
Dynamicznego nie robiłem na szybko podłączyłem pod vcds i na postoju na żądane 350 pokazuje 460-490.

: 12 gru 2017, 12:44
autor: KLICHO
Zrób logi :) Co do przepływki jest ok . CO do wtrysków zrób logi pompek 13 18 23 :)

: 12 gru 2017, 19:58
autor: kuebk
Na postoju powinno byc okolo 500.

: 13 gru 2017, 17:16
autor: imm3
Wymieniłem przepływomierz i jest już wszystko ok.

Powiedzcie mi bo kupiłem też nowy egr. Czy nie będzie problemu z jego ponownym włączeniem programowo?

: 14 gru 2017, 09:15
autor: KLICHO
Bez sensu wkładać EGR ... Znowu po czasie uwali poł kolektora ssącego. A przepływkę miałeś dobra wiec nie wiem w czym problem.

: 16 gru 2017, 10:08
autor: imm3
Po to aby autko szybciej złapalo temperaturę. Wyczyszczenie kolektora to nie jest jakaś straszna operacja.

A przepływa miała źle wskazania po zmianie na nową wszystkie dolegliwości przeszły i auto zrobiło się zrywniejsze.

: 16 gru 2017, 21:36
autor: KLICHO
Uważasz że dużo szybciej złapie temp z EGR ? Hmmm moj łapie pełną temp 91.7 w Ecu temp po 5-6 Km :) Więc ktoś się naczyta a potem błędnie powtarza. Wole aby silnik dostawał chłodne powietrze do komór spalania i miał lepszego kopa niż ciepłe spaliny wracają do komór spalania :)

: 16 gru 2017, 23:16
autor: kuebk
Nikt sie nie naczytal tylko to fakt. Z wlaczonym EGR silnik nagrzewa sie szybciej.

: 17 gru 2017, 00:00
autor: KLICHO
To jakoś u mnie czy u sporej ilości klientów jak dobrze na błysk ssący wyczyszczony maja sprawny układ chłodzenia szybko się nagrzewają ich maszyny. Nie odczuli różnicy po zaślepieniu/Wyrzuceniu EGR

: 17 gru 2017, 00:01
autor: kuebk
Co ma blyszczacy kolektor do nagrzewania silnika?

: 17 gru 2017, 00:14
autor: wojciech007
Kolego KLICHO, jeżeli dobrze widzę po Twoim profilu to masz A6 C5, a zatem u Ciebie nie będzie odczuwalna różnica po zaślepieniu. W C6 natomiast cały układ jest inaczej zbudowany i brak EGR ma znaczny wpływ na nagrzewanie.

: 17 gru 2017, 00:19
autor: KLICHO
Też A6 robiłem/robie 2.0 TDI nie ma problemu potem softowo prawidłowo wyłączonemu. Nie ma nic błyszczący w srodku kolektor tylko mowie jak robię i jak jest ok i zawsze bez problemowo. Ale każdy ma wybór.

: 17 gru 2017, 13:55
autor: imm3
Pewnie że każdy ma wybór. Ja mam porównanie do mojego znajomego A4 BLB i różnica jest spora w czasie nagrzewania. Także wolę przy 4-paku wyczyścić kolektor a korzystać z ciepła szybciej w aucie.