A6C6 BRAK MOCY a pęknięty wężyk??
: 19 paź 2017, 22:09
Witam
Jak w temacie. Audi A6C6 straciło moc. Check engine wywaliło brak pełnego zakresu doładowania turbiny. Po oględzinach doszukałem się wyraźniego pęknięcia węża gumowego IC o symbolu 4F0145738H. Jego wymiana niestety nic nie dała. Teraz będę celował w zmianę filtra paliwa +dodatek tec200 do zbiornika oraz wyczyszczę ssak paliwa. Brak mocy jest na pełnym zakresie. Na pierwszych biegach ma nieco więcej powera, od 4biegu muli nieziemsko. Vmax na poziomie 110-120km/h. Z górki wyciągnie 130, ale nie więcej. Sprawia wrażenie 1.0 a nie 2.0tdi.
Mam zamiar zmienić olej i wypłukać motor ponieważ od czasu do czasu wywala oil min mimo iż poziom oleju jest (od zmiany 8000km). Zakładam spadek parametrów oleju ponieważ jazda z prędkością skutera wymusza częste wysokie obroty. Turbo wyraźnie odcina w granicach 2800-2900obrotów. 3100obrotów wymaga kilkudziesięciu sekund i płaskiej powierzchni.
Zawór N75 przeczyszczony. Nie zakładam awarii ponieważ test aktywny interfejsem diagmostycznym pokazuje jego działanie. W dodatku doszukałem się wężyka który sprawia wrażenie jeakby był przerwany, ale być może tak powinno być??
Proszę kolegów posiadaczy jednostek 2litrowych o pomoc w zdiagnozowaniu czy wąż jest uszkodzony czy też ten typ tak musi mieć.
Pozdrawiam
Jak w temacie. Audi A6C6 straciło moc. Check engine wywaliło brak pełnego zakresu doładowania turbiny. Po oględzinach doszukałem się wyraźniego pęknięcia węża gumowego IC o symbolu 4F0145738H. Jego wymiana niestety nic nie dała. Teraz będę celował w zmianę filtra paliwa +dodatek tec200 do zbiornika oraz wyczyszczę ssak paliwa. Brak mocy jest na pełnym zakresie. Na pierwszych biegach ma nieco więcej powera, od 4biegu muli nieziemsko. Vmax na poziomie 110-120km/h. Z górki wyciągnie 130, ale nie więcej. Sprawia wrażenie 1.0 a nie 2.0tdi.
Mam zamiar zmienić olej i wypłukać motor ponieważ od czasu do czasu wywala oil min mimo iż poziom oleju jest (od zmiany 8000km). Zakładam spadek parametrów oleju ponieważ jazda z prędkością skutera wymusza częste wysokie obroty. Turbo wyraźnie odcina w granicach 2800-2900obrotów. 3100obrotów wymaga kilkudziesięciu sekund i płaskiej powierzchni.
Zawór N75 przeczyszczony. Nie zakładam awarii ponieważ test aktywny interfejsem diagmostycznym pokazuje jego działanie. W dodatku doszukałem się wężyka który sprawia wrażenie jeakby był przerwany, ale być może tak powinno być??
Proszę kolegów posiadaczy jednostek 2litrowych o pomoc w zdiagnozowaniu czy wąż jest uszkodzony czy też ten typ tak musi mieć.
Pozdrawiam