Strona 1 z 1

Brak mocy blad P0046

: 07 sie 2017, 17:16
autor: dariox87
Witam,

Z uwagi, iz nie znalazlem podobnego tematu zwiazanego z moim problemem zakladam nowy.
Jadac ostatnio Autostrada nagle Autostracilo moc max 3000 rpm i po prostu nie idzie.
Problem byl nawet z wyprzedzeniem ciezarowki pod gore,
auto postalo cala noc z rana odplailem zrobilem mala rundke az sie rozgrzal i problem ponownie sie pojawil.
Wrocilem do domu wyciagnelem magicznego ELM-a 327 i sprawdzam co jest nie tak wyswietlil
blad P0046 Turbocharger/Supercharger Boost Control "A" Circut Range/Performance.
Blad skasowalem odpaliam auto chodzi normalnie no to wybralem sie zas na probna runde,
po chwili auto zas w trybie awaryjnym gaszenie i odpalanie pomaga tylko na chwile.
Moze ktos z was mial juz podobny problem i znalazl rozwiazanie nadmieniam ze wujka google.
Przepraszam za brak Polskich znakow.

: 07 sie 2017, 21:22
autor: romek102
Prawdopodobnie pada sterownik turbosprężarki.
Najlepiej by było podłączyć pod vcdsa.

: 07 sie 2017, 21:30
autor: dariox87
sterownik przy turbinie dziala bez zarzutu sprawdzony dzisiaj

: 07 sie 2017, 21:34
autor: predki
A PODCISNIENIA SPRAWDZAŁES ?

: 07 sie 2017, 21:37
autor: dariox87
nie widac nic nie jestem pewien tylko weza od turbo od strony kierowcy ale jest twardy przy 2-3 tysiacach obrotow juz nie mam pojecia gdzie szukac

: 07 sie 2017, 21:45
autor: romek102
predki pisze:A PODCISNIENIA SPRAWDZAŁES ?
Turbosprezarka w c6 nie jest sterowana podcisnieniowo.

W jaki sposób był sprawdzany nastawnik turbiny?

: 10 sie 2017, 15:55
autor: dariox87
Jak sprawdzal niemam pojecia zostawilem auto u mechanika ale jak dla mnie nie zna sie.
Wczoraj z rana odpalam auto i jedzie normalnie zrobilem trase 130 km do pracy i zero bledow zero braku mocy przelot autostrada z predkosciami 150-220 km/h i zero problemow.
Zgasilem auto po 30 minutach wsiadam znowu pierwsze swiatla i brak mocy
gasze odpalam i znowu autostrada 140-180 km/h brak problemow przez 150 km.
Poszedlem na spotkanie i wracam do domu 50 km po 3 minutach brak mocy gaszenie i odpalanie nie pomaga wrocilem laweta na wszelki wypadek wole nie ryzykowac.
Jezeli ktos wie jak pomoc bede wdzieczny co i jak sprawdzic mam lekkie pojecie o mechanice.
Jezeli regulator bylby walniety sadze ze zalaczal by sie odrazu tryb awaryjny a nie raz jest a raz nie ma.
Nie wiem czy istotne auto ma na chwile obecna przejechane 262000km auto kupione rok temu od pierwszego wlasciciela z pelna historia.

[ Dodano: 2017-08-10, 15:55 ]
Na forum z Angli znalazlem oto takie rozwiazanie jednak nie bardzo chce mi sie w to wierzyc moze ktos juz probowal?

Forum Anglia

: 10 sie 2017, 16:22
autor: mietek69
Zawieź to turbo komuś ogarniętemu bo tylko tracisz nerwy i kase. Nikt na odleglosc Ci auta nie zdiagnozuje. Może byc tak nastawnik jak i sama geometria zużyta. Jedno z drugim współpracuje. Sporo jest tematów gdzie wymiana dopiero calego zespolu usuwa problem.

: 15 sie 2017, 09:28
autor: dariox87
Z checia zawioze tylko ze w okolicy Frankfurtu tych ogranietych brakuje z tego co zauwazylem.
Kazdy by najchetniej wymienil Turbo wraz ze wszystkimi wezami itp. o koszt z robocizna nawet nie pytaj.

[ Dodano: 2017-08-15, 09:28 ]
Problem rozwiązany temat do zamknięcia w moim przypadku błąd spowodowany był wieszającym się zaworem EGR winny zawalony zawór i gruszka która tez zacinała się od czasu do czasu . Dziękuje wszystkim za pomoc