Strona 1 z 1
[ BPP 2.7 179 KM] [A6 C6 2.7TDI] Brak mocy i miga kontrolka
: 03 lip 2017, 19:26
autor: marcinklb07
Witam wszystkich forumowiczów. Na forum jestem od niedawna, bo niedawno kupiłem Audi A6 C6.
Problem mam taki że zaświeciła mi się kontrolka świec żarowych i miga cały czas i świeci się kontrolka silnika. Auto straciło moc. Czyli pewnie weszło w tryb awaryjny. Wiecie koledzy co to może być ? Czy do wymiany są świece żarowe czy może to być coś innego ? Może ktoś z was to już przerabiał ?
: 03 lip 2017, 21:36
autor: Dawid_Szczecin
Migającą kontrolka świeć żarowych to tak jak powiedziałeś "tryb awaryjny" lub jak kto woli "check engine". Co padło nikt ci nie powie. Trzeba podłączyć się pod sterownik silnika.
: 05 lip 2017, 20:29
autor: puchaty106
Stawiam na DPF
: 05 lip 2017, 22:04
autor: tomnik
puchaty106 pisze:Stawiam na DPF
Wyliczanka może być długa.
Wypełnienie DPF sygnalizowane jest odpowiednią ikoną.
Re: [A6 C6 2.7TDI] Brak mocy i miga kontrolka
: 05 lip 2017, 22:34
autor: Arksi
marcinklb07 pisze:Witam wszystkich forumowiczów. Na forum jestem od niedawna, bo niedawno kupiłem Audi A6 C6.
Problem mam taki że zaświeciła mi się kontrolka świec żarowych i miga cały czas i świeci się kontrolka silnika. Auto straciło moc. Czyli pewnie weszło w tryb awaryjny. Wiecie koledzy co to może być ? Czy do wymiany są świece żarowe czy może to być coś innego ? Może ktoś z was to już przerabiał ?
Czy kontrolka świeci się cały czas czy np. Gaśnie po przekroczeniu jakiejś wartości obrotów? Czy zapala się może gdy jest mokro np. deszcz?
: 06 lip 2017, 00:05
autor: michal1603
miałem podobny problem w tym samym silniku. Jak dałem trochę bardziej po obrotach to zaczynała migać kontrolka od świec i auto przechodziło w tryb awaryjny.
rozwiązaniem okazał się filtr paliwa. po wymianie problem znikł. (stary filtr miał trochę ponad rok).
polecam wymienić najpierw filtr tym bardziej ze niedawno kupiłeś auto i nie wiadomo kiedy ktos to robił

: 06 lip 2017, 10:21
autor: romek102
Bez podłączenia i zczytaniu błędów się nie obejdzie bo powodów może być wiele. Mi mrugała jak siadł sterownik turbosprężarki.
Pzdr.
: 06 lip 2017, 22:47
autor: marcinklb07
Panowie więc podłączyłem się do komputera w aucie i okazało się że to DPF.
Problem rozwiązałem wycinając go. Wyciąłem go bo trochę mam zamiar tym autem pojeździć a że trochę też jeżdżę po mieście więc wyciąłem.
: 07 lip 2017, 23:21
autor: remont5
Kiedyś zrozumiesz może, że zbyt pochopnie go wyciąłeś

Wystarczyło wypalić stacjonarnie i wyzerować czujniki vcds'em...
: 08 lip 2017, 19:26
autor: marcinklb07
remont5 pisze:Kiedyś zrozumiesz może, że zbyt pochopnie go wyciąłeś

Wystarczyło wypalić stacjonarnie i wyzerować czujniki vcds'em...
Kolego i co dalej ?
Na ile by mi to starczyło ?
Wiem że auta szybko nie zmienię bo jak kupuję auto a długo nim jeżdżę. Wyciąłem i mam spokój, każdy robi jak uważa, chciałem się tego pozbyć i problemu nie ma. Jeśli chodzi o DPF-a to opinii tyle ile kierowców.
Pozdro.
: 10 lip 2017, 12:59
autor: Piotr Wi
U mnie takiego zachowania powodem był nastawnik turbiny. Nowy kupiony i brak checka i spirali od świec