Mam zapcone 3 wtryskiwacze po stronie kierowcy. Druga strona jest sucha. Co można z tym zrobić ?. Czytałem o wymianie miedzianych podkładek i oringów wtryskiwaczy.
Czy potrzebny bedzie do tego sciągacz wtryskiwaczy ? (widzialem jakies podstawowe za 70-80 pln a'la młotek , który nakręca się na wtryskiwacz.
Będę wdzięczny za pomoc.
Czy może przyczyna leży gdzieś indziej i wymiana podkładek nic nie da.
Przeważnie jest to olej, który wydobywa się spod zaślepek, które nie zostały zmienione podczas wymiany wtrysków. Stanowią one uszczelnienie pokrywy głowicy.
: 01 cze 2017, 15:39
autor: barteklca
Hej
Czy te zaślepki numer OEM 059103113G dostępne są tylko w ASO ?
Do ich wymiany trzeba wyciągnąć wtryskiwacz, czy warto od razu wymienić podkładkę i oring na wtryskiwaczu ?
Mam obawy czy wtryskiwacze nie są zapieczone i wyciągnę je bez problemu. Dlatego pytałem czy warto przed rozkręcaniem zapoatrzyć się w ściągacz wtryskiwaczy ?
Pozdrawiam
: 01 cze 2017, 15:52
autor: mat1324
Raczej nie uda Ci się ich wymienić bez wyciągania wtryskiwaczy, które najlepiej wyjmować ściągaczem . Same zaślepki dostępne są raczej tylko w ASO. Jedna sztuka kosztuje ok. 45 zł. Pamiętaj, że musisz wymienić wszystkie uszczelnienia wtrysków .
: 01 cze 2017, 16:43
autor: barteklca
Ok, teraz już prawie wszystko jasne
Może ktoś z was kupował już sciągacz do wtrysków i wie jaki jest rozmiar gwintu na wtryskiwaczu . Najczęściej w zestawach są M8, M12 i M14.
: 01 cze 2017, 17:44
autor: mat1324
Zaraz pójdę zmierzyć suwmiarką jaki jest gwint przy wtrysku.
[ Dodano: 2017-06-01, 17:44 ]
Wtrysk ma gwint M14 .
Tak wygląda ściągacz serwisowy:
: 26 maja 2019, 17:49
autor: ambasador
mat1324 pisze:Zaraz pójdę zmierzyć suwmiarką jaki jest gwint przy wtrysku.
[ Dodano: 2017-06-01, 17:44 ]
Wtrysk ma gwint M14 .