[ BRF 2.0 136 KM] Prośba o ocenę logów dynamicznych 2.0 BRF
: 12 maja 2017, 22:32
Witam wszystkich użytkowników.
Z uwagi że to mój pierwszy temat, proszę o wyrozumiałość.
Jestem posiadaczem mojego autka od niecałego roku, trochę porobiłem przy niej, wymieniłem dwie poduchy silnika, EGR na nowy, rozrząd był zmieniany przy 200000km (aktualny 230000km).
Od początku walczę z magicznymi wibracjami. Przeczytałem już chyba wszystkie posty z tym związane, ale dalej nic nie wiem.
Po wymianie poduszek silnika i synchronizacji rozrządu na 0 jest dobrze ale nie idealnie.
Mianowicie kołysze mi budą na biegu jałowym tak przy 1000obr, a najbardziej odczuwalne bujanie występuje przy obr 1900.
Na pewno mam uszkodzony łącznik elastyczny, ale przez to mam rezonans w aucie.
Dwumasa wątpię, ponieważ przy wciśnięciu sprzęgła nic się nie dzieje.
Biegi w miarę dobrze wchodzą, lecz potrafi mi przy niskich temperaturach i wysokiej wilgotności poszarpywać przy startowaniu z pierwszego biegu.
Zostaje jeszcze poduszka skrzyni. Z kanału wygląda na dobrą, ale zastanawiam się nad jej wymianą.
No i jeszcze jedna rzecz, przed przestawieniem synchro, miałe ustawione na -2,5, teraz mam 0.
Problem polega na tym że brakło mi regulacji na wałku, ale nie rozumiem jak mogło być -2,5, skoro teraz mam 0 i nie da się bardziej przestawić na "-".
Po przestawieniu odczułem tak jakby spadek mocy przy przyśpieszaniu.
To chyba wszystko. Trochę się rozpisałem, ale chciałem udzielić mniej więcej wszystkie ważne informację.
Przesyłam logi dynamiczne z grupy 3, 4 i 11.
http://vaglog.pl/log-004_003_011_s136dd4.html
Proszę o analizę przepływki i turbo.
Wszelkie informacje i pomoc mile widziana. Pozdrawiam
[ Dodano: 2017-05-12, 22:32 ]
Do pełni szczęścia doszedł jeszcze błąd czujnika wałka rozrządu.
000833 - Camshaft Position Sensor (G40)
P0341 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
Ale co ciekawe występuje tylko przy pierwszym odpaleniu, po dłuższym postoju.
Po skasowaniu nie wyskakuje. Podczas jazdy wszystko ok.
Z uwagi że to mój pierwszy temat, proszę o wyrozumiałość.

Jestem posiadaczem mojego autka od niecałego roku, trochę porobiłem przy niej, wymieniłem dwie poduchy silnika, EGR na nowy, rozrząd był zmieniany przy 200000km (aktualny 230000km).
Od początku walczę z magicznymi wibracjami. Przeczytałem już chyba wszystkie posty z tym związane, ale dalej nic nie wiem.
Po wymianie poduszek silnika i synchronizacji rozrządu na 0 jest dobrze ale nie idealnie.
Mianowicie kołysze mi budą na biegu jałowym tak przy 1000obr, a najbardziej odczuwalne bujanie występuje przy obr 1900.
Na pewno mam uszkodzony łącznik elastyczny, ale przez to mam rezonans w aucie.
Dwumasa wątpię, ponieważ przy wciśnięciu sprzęgła nic się nie dzieje.
Biegi w miarę dobrze wchodzą, lecz potrafi mi przy niskich temperaturach i wysokiej wilgotności poszarpywać przy startowaniu z pierwszego biegu.
Zostaje jeszcze poduszka skrzyni. Z kanału wygląda na dobrą, ale zastanawiam się nad jej wymianą.
No i jeszcze jedna rzecz, przed przestawieniem synchro, miałe ustawione na -2,5, teraz mam 0.
Problem polega na tym że brakło mi regulacji na wałku, ale nie rozumiem jak mogło być -2,5, skoro teraz mam 0 i nie da się bardziej przestawić na "-".
Po przestawieniu odczułem tak jakby spadek mocy przy przyśpieszaniu.
To chyba wszystko. Trochę się rozpisałem, ale chciałem udzielić mniej więcej wszystkie ważne informację.
Przesyłam logi dynamiczne z grupy 3, 4 i 11.
http://vaglog.pl/log-004_003_011_s136dd4.html
Proszę o analizę przepływki i turbo.
Wszelkie informacje i pomoc mile widziana. Pozdrawiam

[ Dodano: 2017-05-12, 22:32 ]
Do pełni szczęścia doszedł jeszcze błąd czujnika wałka rozrządu.
000833 - Camshaft Position Sensor (G40)
P0341 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
Ale co ciekawe występuje tylko przy pierwszym odpaleniu, po dłuższym postoju.
Po skasowaniu nie wyskakuje. Podczas jazdy wszystko ok.