[ BPP 2.7 179 KM] Opóźnienia w reakcji na pedał gazu
: 22 kwie 2017, 19:54
Panowie...
Od pewnego czasu borykam się ze sporymi lagami jeśli chodzi o reakcje na pedał gazu (2-3-4sekundy). Ale tylko w 2 przypadkach: zaraz po zmianie biegu (taka turbo dziura) i przy próbie gwałtownego przyspieszenia przy spokojnej jeździe - wszystko powyżej 30-40 st.C silnika. Zrobiłem kilka logów dynamicznych, może komuś w przypływie dobrych chęci coś wpadnie w oko. Obserwując bloki 008 i 009 zauważyłem, że to nie skrzynia biegów (a już myślałem, że to winowajca) a tzw SMOKE LIMITATION w bloku 008 pozycja 4. Dopóki on nie wzrośnie do 350-510Nm to auto właśnie strasznie muli. Tylko, że przepływomierz (003) i turbina (011) też w tym czasie mają opóźnienia - ale to logiczne, bo coś go trzyma na "kagańcu". Dodam tylko, że w bloku 039 na pozycji 3 i 4 widać , że nastawnik turbiny reaguje idealnie i nie przycina. Czy ktoś mi pomoże naświetlić temat jak w tych trzech znalezionych nieprawidłowościach (ilość zasysanego powietrza, ciśnienie i limiter dymienia) wskazać winnego? Winny jest limiter i on hamuje turbinę a przez to przepływkę, czy na odwrót?
Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi:)
Ps.Logi tylko dynamicze zrobiłem, bo w statycznych wszystko jest ok:
http://vaglog.pl/log-003_008_009_Ii99N.html
http://vaglog.pl/log-003_011_008_uHOctZt.html
http://vaglog.pl/log-008_weqM3Ux.html
http://vaglog.pl/log-011_030_039_cqRq3.html
Od pewnego czasu borykam się ze sporymi lagami jeśli chodzi o reakcje na pedał gazu (2-3-4sekundy). Ale tylko w 2 przypadkach: zaraz po zmianie biegu (taka turbo dziura) i przy próbie gwałtownego przyspieszenia przy spokojnej jeździe - wszystko powyżej 30-40 st.C silnika. Zrobiłem kilka logów dynamicznych, może komuś w przypływie dobrych chęci coś wpadnie w oko. Obserwując bloki 008 i 009 zauważyłem, że to nie skrzynia biegów (a już myślałem, że to winowajca) a tzw SMOKE LIMITATION w bloku 008 pozycja 4. Dopóki on nie wzrośnie do 350-510Nm to auto właśnie strasznie muli. Tylko, że przepływomierz (003) i turbina (011) też w tym czasie mają opóźnienia - ale to logiczne, bo coś go trzyma na "kagańcu". Dodam tylko, że w bloku 039 na pozycji 3 i 4 widać , że nastawnik turbiny reaguje idealnie i nie przycina. Czy ktoś mi pomoże naświetlić temat jak w tych trzech znalezionych nieprawidłowościach (ilość zasysanego powietrza, ciśnienie i limiter dymienia) wskazać winnego? Winny jest limiter i on hamuje turbinę a przez to przepływkę, czy na odwrót?
Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi:)
Ps.Logi tylko dynamicze zrobiłem, bo w statycznych wszystko jest ok:
http://vaglog.pl/log-003_008_009_Ii99N.html
http://vaglog.pl/log-003_011_008_uHOctZt.html
http://vaglog.pl/log-008_weqM3Ux.html
http://vaglog.pl/log-011_030_039_cqRq3.html