Strona 1 z 1

[ BRE 2.0 140 KM] stan wtryskow

: 01 lut 2017, 17:14
autor: szwed14
prosze o ocene wtryskow pierwszy raz robilem test.grup 013 -0.96 mg/str,-1,53 mg/str,0,68 mg/str,1,81 mg/str chyba dobrze opisalem bo zdjecia nie moge wstawic

: 01 lut 2017, 17:32
autor: mat1324
Według mnie nie masz wtrysków, tylko pompowtryski :).

: 01 lut 2017, 17:41
autor: szwed14
Pompowtryskow sory.chyba zle zrobilem nie zaxnaczylem go po wyborze 013.

: 01 lut 2017, 17:47
autor: mat1324
Ogarnij sobie ten temat << link >> :).

: 01 lut 2017, 18:29
autor: szwed14
Dzieki

[ Dodano: 2017-02-01, 18:29 ]
Czyli nie za ciekawe te moje wyniki.troche wskazowka rusza sie na biegu jalowym

: 01 lut 2017, 19:44
autor: Maciek1995
A drgania silnika masz?

: 01 lut 2017, 20:06
autor: szwed14
Lekkie nie zawsze.ale szarpie po gwaltownym dodaniu gazu powyzej 2000 obrotow delikatnie dodajac gaz nie szarpie

: 02 lut 2017, 13:11
autor: Maciek1995
Dla spokoju sprawdź kat synchronizacji rozrządu

: 02 lut 2017, 13:15
autor: boguki
Czy kąt synchronizacji rozrządu - 2,9 może być przyczyną drgań na postoju?

: 02 lut 2017, 17:57
autor: Maciek1995
Jak najbardziej ja miałem -3,43 i rzucało strasznie wiec popraw kat

: 02 lut 2017, 18:28
autor: szwed14
A jak poprawis ten kat rozzadu?

: 02 lut 2017, 19:04
autor: Maciek1995
ustawienie wałka 16V:

Luzujesz prawe koło ( wałek sący) ustawiasz zgodnie z wskazaniem na kompie. Silnik/bloki pomiarowe/ grupa 4/ 4 okienko ma byc 0.

Po tak ustawionym prawym kole ustawiasz go w pozycji blokady rozrządu i wsadzasz jesli nie masz wiertło nr 6.

W tym momencie luzujesz lewe 3 sruby i ustawiasz koło abyś mogł założyć kolejną blokadę.

Czyli:

Potrzebujesz klucz 13/18, 2 x wiertła 6mm oraz lusterko. Bez lusterka bedzie ciezko. Schemat blokowania silnika znajdziesz w innternecie.

Tylko nie zapomnij wyjąć blokad przed odpaleniem.