Strona 1 z 1

[ BMK 3.0 224 KM] PROBLEM Z ODPALANIEM NA ZIMNYM , DYMI POMO

: 14 lis 2016, 13:19
autor: adio89
Witam moi drodzy mam problem z moja Audi a6 c6 3.0 tdi z 2004 , mianowicie po odpaleniu na zimnym silniku przez chwile wariunja obroty oraz silnik podskakuje i lekko buja, puszcza duza chumre dymu, gdy juz sie rozgrzeje chodzi bez zarzutu rowno i nie kopci.Dodam jeszcze ze auto stracilo na mocy wciskam gaz w podloge i auto prawie w ogole nie jedzie(skrzynia automatyczna). Bardzo prosze o pomoc.Kazda informacja sie dla mnie liczy. Pozdrawiam

[ Dodano: 2016-11-14, 13:19 ]
widze ze kazdy przeczytal ale zeby pomoc to za duzo :)

: 14 lis 2016, 13:31
autor: leon0376
Kolego to nie forum"wróżbitów".Nikt ci tu z kija nie wywróży.Moze być wiele przyczyn.Na początek może jakiś skan i wrzucenie błędów na forum a pewny jestem że właściciele diesli coś podpowiedza.

Pozdrawiam.

: 14 lis 2016, 16:43
autor: luk330
Przyczyn może być od groma - zaczynając od spalonych świec, przez popsuty sterownik świec, czujniki, po nawet kiepską kompresję czy uszkodzone wtryski.
Bez diagnostyki nikt z fusów nie wywróży.

: 14 lis 2016, 20:36
autor: dziii
Kolego chyba już na innym forum Ci odpowiadałem na pytanie... Sam już się gubię bo od czasu jak tylko pokazały się ujemne temp. to tematów z problemem z porannym odpalaniem pokazało się tyle co grzybów po deszczu hahaha :D

: 29 sty 2017, 21:43
autor: kkkkrzych
Znaleźć tu konkretną odpowiedź graniczy z cudem. Każdy pisze byle co aby tylko się włączyć. Problem jest wyraźny na zimnym kopci a na ciepłym pracuje prawidłowo. Jest to częsta usterka. Zatem napewno juz nie jedna osoba usuwała taką usterkę. Proszę napisz jak ty sobie poradziłeś z tym problemem. A nie pisz ze sprawdzić nie na temat nieposiadając wiedzy. I takiego typu problem nie jest związany na pewno z kompresją, przedostawaniem się oleju, nieszczelnosciami ponieważ żaden silnik jak się rozgrzeje to się magicznie samoczynnie nie uszczelnienie. Gdyby olej lał do cylindra to kopcił by cały czas a tu potem przestaje.

[ Dodano: 2017-01-29, 21:43 ]
Sam ma taki problem i chciałem najpierw o tym poczytać ale w całym internecie na ten temat 0% konkretów 100% bzdur. Juz od roku z tym mam problem ale nie ruszam tego bo wiecznie brak czasu. Kiedyś znajdę czas i zacznę od wtrysków. Bo dla mnie to jest najbardziej prawdopodobne. Obstawiam to od początku w miedzy czasie z powodu usterek mechanicznych zrobiona tUrbana. Recyrkulacja i cały dolot. Na to znalazłem czas bo nie dało się jechać. I zgodnie z przewidywanie po tym dalej dymi. Jeśli jest tu ktoś konkretny to niech się wypowie jak on usunął dymienie.

: 02 lut 2017, 19:55
autor: Dawid_Szczecin
Płynu chłodniczego ci nie ubywa? Może być mało, albo bardzo mało. Pytanie czy ubywa.
Jak tak to zrób test na CO2 w układzie chłodzenia i będziesz miał odpowiedź. Koszt testu 50 - 100zł, w zależności od zakładu.

Jak podejrzewasz wtryski to radze się tym zając zanim będziesz miał dziurę w tłoku już dwa takie silniki widziałem w C6.