Strona 1 z 2

[2.0 140km BRE] problem z drganiem na ciepłym

: 17 paź 2016, 14:33
autor: BartekL
Witam :)

Mam ponowny problem z audi i kieruje to pytanie głównie do posiadaczy 2.0tdi 140km

Chodzi o to, że jak silnik rozgrzeje się do 90 stopni to zaczyna trzęść budą na postoju. Nacisne lekko gaz i przestaje trzęść.
Nowy rozrząd, wtryski, poduszki pod silnikiem, pompa oleju. Może mieliście takie Objawy i udało się Wam coś z tym zdziałać.

A 2 problem to po odpaleniu silnika po jakiś 10 minutach zapala mi się kontrolka ESP. Elektryk powiedział, że to coś z modułem akumulatora. Myślicie, że to może mieć coś wspólnego?

Pozdrawiam

: 17 paź 2016, 20:52
autor: januszm
masz dpf?

: 17 paź 2016, 21:15
autor: BartekL
Raczej mam

: 14 gru 2016, 20:29
autor: fazimarek
pompowtryski do wymiany

: 14 gru 2016, 20:33
autor: repek92
kolega napisal ze wtryski nowe to one raczej nie sa przyczyna

[ Dodano: 2016-12-14, 20:33 ]
od kiedy tak sie dzieje robiles cos czy poprostu nagla zaczal drgac?

: 24 gru 2016, 15:28
autor: kamilb19885
gdy kolega tak miał do wymiany była poduszka pod silnikiem możesz powiedzieć mechanikowi niech rzuci okiem czy płyn już nie wyciekł z niej

: 24 gru 2016, 16:20
autor: BartekL
Przed wymiana wtryskow drgania pojawiały się na zimnym i ciepłym. Po wymianie wtryskow drgania są tylko na ciepłym 90°.

Poduszki sprawdzone i jedna była do wymiany. Wymienilismy, a drgania na ciepłym dalej są.

: 26 gru 2016, 11:04
autor: Maciek1995
Zacznij od sprawdzenia synchronizacji rozrządu to podstawa w tych silnikach i wydaje mi się że jedna z najtańszych opcji niż porady powyżej wymień wtryski itp bo zaraz jeszcze zaczniesz wymieniać kolejne części a problem nie ustanie
I masz auto z 2095 więc nie masz filtra Dpf
I sprawdź czy przedni odbój silnika nie opiera się już o podporę
Więc najpierw porządna diagnoza a nie wymiana bezmyślnie części

: 06 mar 2017, 09:53
autor: q2t6k58wh0
I jak udało się rozwiązać problem ? Mam ten sam problem i szukam rozwiązania...

: 06 mar 2017, 21:44
autor: Maciek1995
Przyczyn może być wiele nikt Ci tu nie wywróży jak nie sprawdzisz podstawowych rzeczy

: 10 mar 2017, 18:05
autor: awakeman
Heh, ja mam ten sam problem od... prawie 4 lat, buja mi budą na jałowym jak wskoczy 90 stopni ;) Rozmawiałem z 3 mechanikami i każdy powiedział mi że ten silnik tak ma, chociaż nie do końca chce mi się w to wierzyć.

: 10 mar 2017, 19:10
autor: Flex 78
Spróbuj na jałowum włączyć ogrzewanie tylnej szyby. Czu wówczas bujanie ustaje?
Gadałem kiedyś z gościem i powiedział mi że jest za mała dawka/suw na jałowym i dlatego tak buja. Dawkę sprawdza się w bloku silnik i 1 grupie. Mówił, że jak jest w okolicy 4 to jest za malo. Nie wiem jak zwiększyć tą dawkę. U mnie też buja od czasu do czasu, widzę że większość ma takie problemy

: 10 mar 2017, 22:16
autor: Maciek1995
Hahahha tak a jak nie pomoże to wytnij szybę z tylu może wtedy ustaną :D skąd wy te teorie macie?
KĄT SYNCHRONIZAJI ROZRZĄDU DO SPRAWDZENIA W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI!!!!najtaniej i najszybciej wam to coś powie na temat drgań
Pozdrawiam

: 11 mar 2017, 07:51
autor: Flex 78
Pisalem o okresowych bujaniach budą na wolnych obrotach, nie spojrzałem a temat dotyczy jak się domyślam "drżenia" jednostajnego. Kąt, pompki, 2mas, nowe poduchy, wszystko OK a bujnie od czasu do czasu.

: 11 mar 2017, 09:30
autor: Maciek1995
To na ile masz ustawiony kat?