Strona 1 z 2
[ BMK 3.0 224 KM] Falowanie obrotów, gasnięcie silnika
: 30 wrz 2016, 10:57
autor: Sokolll
Witam ! I mnie dopadła przewaga dzięki technice

.
Konkrety c6 2005 rok,silnik bmk 320t km oprócz przegladów opon, ciegiełek od klap, klocków hamulcowych nic nie robione , oleju nie przybywa moc ma przycina sie czasem przy odpalaniu jak dojeżdżam do swiateł lubi zgasnąć obroty falują świeci sie czek eigne i spirala jak zgaśnie . Od czego zaczynać szukanie usterki , jak poprawnie zdiagnozować przyczynę i prośba muszę wymienić osłonę silnika i skrzyni biegów może ma ktoś namiary na osłonę w dobrym stanie
: 30 wrz 2016, 11:53
autor: idymy
Kolego u mnie winowajcą były nieprawidłowo pracujące klapy - polecam wywalić je. Objawy identyczne.
: 30 wrz 2016, 15:32
autor: kamilo0307
Można wiedzieć jakie klapy
: 30 wrz 2016, 15:39
autor: Draxan
Swirl flaps - wygooglaj sobie

: 30 wrz 2016, 20:51
autor: mat1324
A może najpierw podłącz auto pod komputer

.
: 01 lis 2017, 20:18
autor: Sokolll
Minęło trochę czasu teraz mam przelot 340 tkm
Podpiołem komputer wyskoczyło takie coś:
http://ifotos.pl/zobacz/IMG201705_qrqrawn.jpg
innych błędów brak. Z moich obserwacji wynika że autko gaśnie na rozgrzanym silniku, najczęściej na skrzyżowaniach rondach, podczas hamowania, redukcji przełożeń. Gdy jest ciepło gaśnie częściej , jak zimno/mróz rzadziej albo wcale. sprawdzałem pasek napędu pompy wszystkie zęby ma i jest w dobrym stanie. jak zgaśnie miga spirala, moge je od razu odpalić i jechać dalej nie ma spadku mocy i innych symptomów.
Chciałbym rozwiązać usterkę za każdą radę z góry dziekuję

: 01 lis 2017, 23:32
autor: mat1324
Kiedy zmieniałeś filtr paliwa? Wygląda na uszkodzony czujnik ciśnienia w pompie albo sama pompa

.
: 02 lis 2017, 08:35
autor: Sokolll
filtr zmieniany co 15 tk nic nie pomaga
: 02 lis 2017, 09:46
autor: romek102
Kolego mam to samo, gaśnie na rozgrzanym silniku, przy dojazdach do skrzyżowań rond itd. Dodatkowo błąd p1063, auto jest u mechanika zobaczymy co będzie. A jak jest zimny też ciężko pali? I jeszcze co zaobserwowałem to powietrze w przewodzie paliwowym idącym do pompy wysokiego ciśnienia.
: 02 lis 2017, 10:00
autor: Sokolll
p1063 i u mnie jest. Jak zimno raczej normalnie zaraz lukne czy i u mnie pęcherzyków nie ma
: 03 lis 2017, 06:28
autor: KLICHO
Możliwe przyczyny:
- powietrze w układzie paliwowym
- wycieki w układzie paliwowym
- pompa paliwa
- zawór obejścia paliwa
- zawór regulacyjny ciśnienia paliwa
: 03 lis 2017, 12:24
autor: Sokolll
u mnie żadnego powietrza nie widać gdy chce zgasnąć zaczyna wariować ten zaworek z cięgiełkiem zamyka się i otwiera- parę cykli i gaśnie:
http://ifotos.pl/zobacz/IMG201711_qrqeqwx.jpg
: 03 lis 2017, 13:18
autor: romek102
Ten zawór tj zawór EGR. Ja dzisiaj jadę odebrać auto. Podobno padła pompka w baku i dodatkowo został wymieniony filtr paliwa.
: 08 lis 2017, 09:10
autor: Sokolll
oby pomogło
[ Dodano: 2017-11-08, 09:10 ]
Wczoraj byłem w Bosch service na diagnostyce 4 i 6 wtrysk w tych ich programie wyglądał najgorzej wartości 1-1,6 na +. Co do oczekiwanej i faktycznej ilości paliwa podczas jazdy wyglądało dobrze tylko przy odpuszczaniu gazu przy skrzyżowaniach ilość faktyczna była mniejsza od oczekiwanej. Diagnoza wywalać te 2 wtryski na stół jak tylko końcówki (dół)i to regenerować jak piezo(góra) siedzi wymieniać i patrzeć dalej co się będzie działo jak nie pomoże pompa wysokiego ciśnienia na stół.
: 08 lis 2017, 10:25
autor: romek102
A u mnie dodatkowo wyszło że przekaźnik pompy paliwa w baku nie zawsze ją załączał, oczywiście po wymianie pompy i filtra paliwa auto zgasło, samochód na lawete i spowrotem do warsztatu.