Pierwsze kroki z Audi, kilka pytań
: 12 wrz 2016, 14:14
Witajcie,
Jestem nowy na forum, nowy z Audi A6 i potrzebuje kilku eksperckich porad. Za bycie żółtodziobem w konstruowaniu pytań z góry przepraszam.
OLEJ:
Co wlać przy 250 000km przebiegu, silnik 2.0TDi 140KM rok 2005 - jaka oliwa mu najbardziej posmakuje? Jaka lepkość? Nie chce oszczędzać na tym płynie więc Castrolowi bym podziękował.
TURBO:
Mam świecącą kontrolkę silnika (żółtą) na desce i z tego co ustaliłem na diagnostyce turbina wymaga regeneracji. Jakie macie z tym doświadczenia, gdzie dobrze to zrobią i ile przyjemność kosztuje? Okolice Warszawy najlepiej.
DYM:
Jeżdżę nim od niedawna i co zauważyłem wieczorową porą to bardzo solidna porcja dymu gdy się lekko przydusi. Przy wyprzedzaniu jak zerknę we wsteczne lustro dość dobrze widać na tle świateł auta za mną ile smogu produkuje, oczywiście po odpuszczeniu mocnego gazowania wraca do normy. Może to być wina oleju czy zwyczajnie przesadzam?
CZUJNIKI:
Aktualnie mam tylko manualny czujnik w postaci haka z tyłu a z racji tego że długi i szeroki jest ten egzemplarz to dla bezpieczeństwa chciałbym wmontować czujniki przód/tył - co polecacie?
Dodatkowo do wymiany mam filtr powietrza i łączniki drążka stabilizatora ale to już są raczej drobne naprawy.
Jestem nowy na forum, nowy z Audi A6 i potrzebuje kilku eksperckich porad. Za bycie żółtodziobem w konstruowaniu pytań z góry przepraszam.
OLEJ:
Co wlać przy 250 000km przebiegu, silnik 2.0TDi 140KM rok 2005 - jaka oliwa mu najbardziej posmakuje? Jaka lepkość? Nie chce oszczędzać na tym płynie więc Castrolowi bym podziękował.
TURBO:
Mam świecącą kontrolkę silnika (żółtą) na desce i z tego co ustaliłem na diagnostyce turbina wymaga regeneracji. Jakie macie z tym doświadczenia, gdzie dobrze to zrobią i ile przyjemność kosztuje? Okolice Warszawy najlepiej.
DYM:
Jeżdżę nim od niedawna i co zauważyłem wieczorową porą to bardzo solidna porcja dymu gdy się lekko przydusi. Przy wyprzedzaniu jak zerknę we wsteczne lustro dość dobrze widać na tle świateł auta za mną ile smogu produkuje, oczywiście po odpuszczeniu mocnego gazowania wraca do normy. Może to być wina oleju czy zwyczajnie przesadzam?
CZUJNIKI:
Aktualnie mam tylko manualny czujnik w postaci haka z tyłu a z racji tego że długi i szeroki jest ten egzemplarz to dla bezpieczeństwa chciałbym wmontować czujniki przód/tył - co polecacie?
Dodatkowo do wymiany mam filtr powietrza i łączniki drążka stabilizatora ale to już są raczej drobne naprawy.