Strona 1 z 1

nie odpala na ciepłym 3.0

: 15 cze 2016, 14:58
autor: malik1
Taka sytuacja 3.0 tdi jak silnik ciepły nie mogę odpalić po zgaszeniu

autko nie pokazuje na vagu błędów, rozrusznik kręci ale nie odpala

dopiero jak ostygnie 1-2h możne dłużej wtedy nie ma problemu

co może być przyczyną

czytałem, że czujnik temperatury cieczy, że czujnik położenia wału akumulator wykluczyłem na podmiance jest to samo, czytałem, że rozrusznik

może ktoś miał te objawy i pomoże.

Auto przebieg 200 tys

: 17 cze 2016, 08:53
autor: DariuszKR
jest taki czujnik walka na skrzyni on jest winowajca

: 24 cze 2016, 17:35
autor: malik1
Wymieniłem czujnik położenia wału oraz czujnik temperatury cieczy i dzisiaj 40 st na dworze po kilku godzinach na słońcu i znów nie odpala

Co dalej?? Ktos pomoże

: 28 cze 2016, 13:10
autor: Siusior
Temat wałkowany do bólu :D Standardowy problem w 3.0TDI... Oczywiście wtryski :( Mam to samo co Ty, na zimnym pali bez problemu ale jak go rozgrzejesz to nie odpali póki nie ostygnie. Chce wyjąc teraz i je zregenerować bo cena nowych powala.

Pozdro :)

: 28 cze 2016, 17:17
autor: DariuszKR
dziwne ja nie slyszalem o takich objawach , zacinanie owszem ale zeby wogole nie palil

: 28 cze 2016, 21:22
autor: kubacky
@malik1 ja miałem praktycznie identyczną sytuację, z tą różnicą, że VCDS wywalał czasami błąd czujnika G28 (czujnik prędkości obrotowej silnika). Silnik po nagrzaniu gasł sam z siebie i nie odpalił dopóki nie ostygł.
Dzisiaj wymieniłem ten właśnie czujnik i nic takiego nie ma już miejsca. Z tego co wiem to czujnik położenia wału i czujnik prędkości obrotowej silnika (G28) to ten sam czujnik w dwóch różnych miejscach.
Numer części BOSCHA, którą ja kupiłem to 0 261 210 145 (zapłaciłem 69zł), oryginalnie siedziała u mnie 0 261 210 179, na moje oko różnię się one tylko długością kabla. Mechanik bez problemu wsadził tą pierwszą.
Jeżeli masz się brać z wtryski to spróbuj najpierw ten czujnik wymienić. Mnie z robocizną wyszło 120zł, więc żadne pieniądze.

: 29 cze 2016, 21:34
autor: DariuszKR
witam ja tez dzis wymienilem ten czujnik z boscha pod skrzynia auto juz nie gasnie ale zauwazylem jakby czasami nie rowna prace silnika tak jakby telepalo nim moze trzeba wymienic tez ten drugi ? lub cos adoptowac ktos wie gdzie jest ten drugi ?

: 28 lip 2016, 08:21
autor: malik1
Siusior pisze:Temat wałkowany do bólu :D Standardowy problem w 3.0TDI... Oczywiście wtryski :( Mam to samo co Ty, na zimnym pali bez problemu ale jak go rozgrzejesz to nie odpali póki nie ostygnie. Chce wyjąc teraz i je zregenerować bo cena nowych powala.

Pozdro :)
czasami mi już nawet na zimnym nie odpala.

Jak to zdiagnozować, bo pod komputerem jak odpali pokazuje dawkowanie wtrysków w normie

chcę wiedzieć czy to na 100% wtryski

[ Dodano: 2016-06-30, 01:45 ]
kubacky pisze:@malik1 ja miałem praktycznie identyczną sytuację, z tą różnicą, że VCDS wywalał czasami błąd czujnika G28 (czujnik prędkości obrotowej silnika). Silnik po nagrzaniu gasł sam z siebie i nie odpalił dopóki nie ostygł.
Dzisiaj wymieniłem ten właśnie czujnik i nic takiego nie ma już miejsca. Z tego co wiem to czujnik położenia wału i czujnik prędkości obrotowej silnika (G28) to ten sam czujnik w dwóch różnych miejscach.
Numer części BOSCHA, którą ja kupiłem to 0 261 210 145 (zapłaciłem 69zł), oryginalnie siedziała u mnie 0 261 210 179, na moje oko różnię się one tylko długością kabla. Mechanik bez problemu wsadził tą pierwszą.
Jeżeli masz się brać z wtryski to spróbuj najpierw ten czujnik wymienić. Mnie z robocizną wyszło 120zł, więc żadne pieniądze.
To już zrobiłem i niestety to nie to od czasu do czasu nie odpala teraz nawet jak nie ma upałów nagle się pojawia problem nagle też znika, brak błędów na kompie

[ Dodano: 2016-07-27, 12:37 ]
Dodam, że jak jest gorąco i nie odpala na plaka odpala i jest ok

teraz pytanie czy to wtryski czy pompa wysokiego ciśnienia

[ Dodano: 2016-07-27, 12:42 ]
Siusior pisze:Temat wałkowany do bólu :D Standardowy problem w 3.0TDI... Oczywiście wtryski :( Mam to samo co Ty, na zimnym pali bez problemu ale jak go rozgrzejesz to nie odpali póki nie ostygnie. Chce wyjąc teraz i je zregenerować bo cena nowych powala.

Pozdro :)

Sprawdziłem jedną rzecz po 8h stania w słońcu odpiąłem filtr paliwa i czy ruszy na plaka, Odpalił, więc teraz nasuwa się pytanie czy:

to wtryski na pewno czy pompa wysokiego ciśnienia czy jakiś czujnik na listwie od wysokiego ciśnienia.

bo jak by się wtryski lały to by kopcił a tu nic, jak coś w pompie to dlaczego po odpaleniu chodzi równo

może to coś nakieruje i znajdzie ktoś rozwiązanie

[ Dodano: 2016-07-27, 12:48 ]
Sprawdziłem jedną rzecz po 8h stania w słońcu odpiąłem filtr paliwa i czy ruszy na plaka, Odpalił, więc teraz nasuwa się pytanie czy:

to wtryski na pewno czy pompa wysokiego ciśnienia czy jakiś czujnik na listwie od wysokiego ciśnienia.

bo jak by się wtryski lały to by kopcił a tu nic, jak coś w pompie to dlaczego po odpaleniu chodzi równo

może to coś nakieruje i znajdzie ktoś rozwiązanie

[ Dodano: 2016-07-28, 08:21 ]
Siusior pisze:Temat wałkowany do bólu :D Standardowy problem w 3.0TDI... Oczywiście wtryski :( Mam to samo co Ty, na zimnym pali bez problemu ale jak go rozgrzejesz to nie odpali póki nie ostygnie. Chce wyjąc teraz i je zregenerować bo cena nowych powala.

Pozdro :)
Jeżeli masz po lifcie jak ja to się już dowiadywałem, nie są one rozbieralne niestety i się zapiekają, że każdy chce się podjąć próby ich wyciągnięcia

daj info jak jest u ciebie