Siusior pisze:Temat wałkowany do bólu :D Standardowy problem w 3.0TDI... Oczywiście wtryski

Mam to samo co Ty, na zimnym pali bez problemu ale jak go rozgrzejesz to nie odpali póki nie ostygnie. Chce wyjąc teraz i je zregenerować bo cena nowych powala.
Pozdro

czasami mi już nawet na zimnym nie odpala.
Jak to zdiagnozować, bo pod komputerem jak odpali pokazuje dawkowanie wtrysków w normie
chcę wiedzieć czy to na 100% wtryski
[ Dodano: 2016-06-30, 01:45 ]
kubacky pisze:@malik1 ja miałem praktycznie identyczną sytuację, z tą różnicą, że VCDS wywalał czasami błąd czujnika G28 (czujnik prędkości obrotowej silnika). Silnik po nagrzaniu gasł sam z siebie i nie odpalił dopóki nie ostygł.
Dzisiaj wymieniłem ten właśnie czujnik i nic takiego nie ma już miejsca. Z tego co wiem to czujnik położenia wału i czujnik prędkości obrotowej silnika (G28) to ten sam czujnik w dwóch różnych miejscach.
Numer części BOSCHA, którą ja kupiłem to 0 261 210 145 (zapłaciłem 69zł), oryginalnie siedziała u mnie 0 261 210 179, na moje oko różnię się one tylko długością kabla. Mechanik bez problemu wsadził tą pierwszą.
Jeżeli masz się brać z wtryski to spróbuj najpierw ten czujnik wymienić. Mnie z robocizną wyszło 120zł, więc żadne pieniądze.
To już zrobiłem i niestety to nie to od czasu do czasu nie odpala teraz nawet jak nie ma upałów nagle się pojawia problem nagle też znika, brak błędów na kompie
[ Dodano: 2016-07-27, 12:37 ]
Dodam, że jak jest gorąco i nie odpala na plaka odpala i jest ok
teraz pytanie czy to wtryski czy pompa wysokiego ciśnienia
[ Dodano: 2016-07-27, 12:42 ]
Siusior pisze:Temat wałkowany do bólu :D Standardowy problem w 3.0TDI... Oczywiście wtryski

Mam to samo co Ty, na zimnym pali bez problemu ale jak go rozgrzejesz to nie odpali póki nie ostygnie. Chce wyjąc teraz i je zregenerować bo cena nowych powala.
Pozdro

Sprawdziłem jedną rzecz po 8h stania w słońcu odpiąłem filtr paliwa i czy ruszy na plaka, Odpalił, więc teraz nasuwa się pytanie czy:
to wtryski na pewno czy pompa wysokiego ciśnienia czy jakiś czujnik na listwie od wysokiego ciśnienia.
bo jak by się wtryski lały to by kopcił a tu nic, jak coś w pompie to dlaczego po odpaleniu chodzi równo
może to coś nakieruje i znajdzie ktoś rozwiązanie
[ Dodano: 2016-07-27, 12:48 ]
Sprawdziłem jedną rzecz po 8h stania w słońcu odpiąłem filtr paliwa i czy ruszy na plaka, Odpalił, więc teraz nasuwa się pytanie czy:
to wtryski na pewno czy pompa wysokiego ciśnienia czy jakiś czujnik na listwie od wysokiego ciśnienia.
bo jak by się wtryski lały to by kopcił a tu nic, jak coś w pompie to dlaczego po odpaleniu chodzi równo
może to coś nakieruje i znajdzie ktoś rozwiązanie
[ Dodano: 2016-07-28, 08:21 ]
Siusior pisze:Temat wałkowany do bólu :D Standardowy problem w 3.0TDI... Oczywiście wtryski

Mam to samo co Ty, na zimnym pali bez problemu ale jak go rozgrzejesz to nie odpali póki nie ostygnie. Chce wyjąc teraz i je zregenerować bo cena nowych powala.
Pozdro

Jeżeli masz po lifcie jak ja to się już dowiadywałem, nie są one rozbieralne niestety i się zapiekają, że każdy chce się podjąć próby ich wyciągnięcia
daj info jak jest u ciebie