[ BMK 3.0 224 KM] Padł silnik potrzebna rada
: 12 cze 2016, 23:00
Witam, walczyłem z silnikiem, sprawa na chwilę obecną ma się tak:
3.0 tdi bmk 224 km ściągnięty z samochodu, teraz mam do wyboru:
1) szukać słupka do silnika
2) regeneracja starego, a dokładniej szlify bloków, czy jest to w ogóle wykonalne na tym silniku V6 i jak się to ma później do jego dalszej eksploatacji
Wszystko zaczęło się od nierównej pracy silnika, wtryski okazały się dobre, wina spadła na luźny łańcuch rozrządu który przestawił kąt wtrysku, po dalszych oględzinach wyszło dodatkowo problem z uszczelką pod głowicą i zarysowanymi blokami. Przywoziłem ostatnio jeden słupek ale okazał się wadliwy, samochód stoi ponad miesiąc rozebrany, nie mam koncepcji co dalej, a może ktoś ma jakiś sprawdzony słupek, żeby złożyć samochód do kupy?
3.0 tdi bmk 224 km ściągnięty z samochodu, teraz mam do wyboru:
1) szukać słupka do silnika
2) regeneracja starego, a dokładniej szlify bloków, czy jest to w ogóle wykonalne na tym silniku V6 i jak się to ma później do jego dalszej eksploatacji
Wszystko zaczęło się od nierównej pracy silnika, wtryski okazały się dobre, wina spadła na luźny łańcuch rozrządu który przestawił kąt wtrysku, po dalszych oględzinach wyszło dodatkowo problem z uszczelką pod głowicą i zarysowanymi blokami. Przywoziłem ostatnio jeden słupek ale okazał się wadliwy, samochód stoi ponad miesiąc rozebrany, nie mam koncepcji co dalej, a może ktoś ma jakiś sprawdzony słupek, żeby złożyć samochód do kupy?