Strona 1 z 1
[ BMK 3.0 224 KM] Przerywanie przy wysokich obrotach
: 27 maja 2016, 20:35
autor: Fallhard
Witam,
Panowie przeszukałem cały internet i nie znalazłem odpowiedzi. Może coś doradzicie...
Kupiłem A6C6 w s- line Quattro 3.0tdi jakieś 3 miesiące temu. Wszystko było super nic się nie działo aż nagle pewnego dnia w trasie zonk:( Mianowicie przy wysokich obrotach tj około 4tys. auto przerywa jakby nie dostawało paliwa...
Z tyłu nie kopci. Po podpięciu do vaga błędów brak:(
Egr zaślepiony, dolot wyczyszczony:( Filtry wymienione wszystkie w tym paliwa dwa razy. ostatnio 3 dni temu.
W tym przerywaniu występuje zależność. Im mniej paliwa tym wcześniej i częściej przerywa...
Help me bo zaraz połowę rzeczy wymienię i pójdę z torbami:(
: 27 maja 2016, 21:10
autor: arczi0044
Zacznij od sprawdzenia czystości sitka przy pompie w zbiorniku paliwa, to częsta przypadłość. Sitko masz na samym dole pompy spiętrzającej w prawej komorze zbiornika.
: 27 maja 2016, 21:57
autor: Fallhard
Dziękuję na pewno sprawdzę i wrócę z informacją:)
: 27 maja 2016, 22:22
autor: zigler1212
sprawdz w jakim stanie wtryski masz ja miałem tez kiedys tak i wtryski poszły do wymiany,też przerywał przy przyspieszaniu i odpalał gorzej nie kopcił
: 27 maja 2016, 22:27
autor: Fallhard
Podobno jak wtryski padają to przerywanie jest wyczuwalne przy obrotach 2100-2800. a u mnie dzieje się tak przy obrotach około 4tys i tylko przy dużych prędkościach rzędu 150-180 km/h. no i błędu nie wywala ani nie wchodzi w tryb awaryjny a powinien przy wtryskach chyba. no chyba że się mylę. a jest jakiś sposób żeby wtryski sprawdzić na szybko?
: 28 maja 2016, 08:03
autor: poczekaj
No najłatwiej to przez podpięcie kompa.
: 07 cze 2016, 23:48
autor: Fallhard
Panowie Pomocy. Sprawdziłem wszystko co możliwe chyba. Sitko od pompy czyste. wtryski i turbo idealnie. Egr i przepływka książkowo. Przeciążenia na skrzyni przy ruszaniu książkowo. a na 4, 5 i 6 biegu przy obrotach 3500-5000 szarpie/przerywa jakby paliwa nie dostawał.
Straszą mnie że to skrzynia i że jakiś wałek się nie uszczelnia bo się wypracował... tylko dlaczego żadnego błędu nie ma nawet chwilowo podczas jazdy..? Są też teorie że elektronika w skrzyni ale auto jeździ i jak dodaję gazu powoli to wszystko jest ok....
Przebiegu mam 251 tys. km....
U mnie to samo
: 08 cze 2016, 22:21
autor: concord19
Witam ja juz walcze z tym pol roku, jestem za granica na codzien i niechce sie tu pchac w koszta zeby cos w warsztacie pogrzebali. Wydaje mi sie ze skrzynia w twoim wypadku to napewno nie bo ja mam ten sam objaw ale mam manual wymienilem tak: wtryski 2 lata temu na nowe, filtr paliwa tak jak ty 2x bo tez myslalem ze to filtr paliwa wadliwy, przeplywke wymienilem na nowa, klapy kolektora usuniete programowo i fizycznie to tez odpada, ciezka sprawa:(:(
[ Dodano: 2016-06-08, 22:21 ]
mam ostatni pomysl co moze byc.... 2 miesiace temu jak wracalem do francji z polski auto zaczelo szarpac i stracilo moc siwy dym z tylu myslalem ze tlok pekl bo stuki straszne w silniku podpielem vcdsa i przerwany obwod w zasilaniu wtrysku 5 a kabel caly obcielem po 3cm kabla z wtryskiwacza skrecilem z pinami(bo na drodze brak lutownicy) i auto jechalo jak poj...ne dlugo sie nie nacieszylem bo szarpanie wrocilo po tygodniu ale to mi dalo trop ze moze byc wiazka silnika przegrzana albo same piny w kostkach do wtryskow( bardzo sztywne kable pod izolacja miec zielonkawa sie robi ) jak wroce do pl to bede walczyl zamowilem wiazke silnika bede prubowal jak nie to to juz niemam pojecia
: 09 wrz 2016, 09:19
autor: blade87
I jak koledzy doszliscie co to moze byc bo mam dokladnie to samo? Przy 3700-4000 od 4 biegu czuc przerywanie... Filtr paliwa, powietrza nowy, wtryski wymienione i dalej to samo.