Strona 1 z 2

Miga kontrolka od świec żarowych

: 25 maja 2016, 22:06
autor: Arturof
Witam mam taki problem Audi mam od półtora roku. Chodziło jak szwajcarski zegarek. Mówimy o 2.7 TDI.
Ostatnio pierwszy raz podczas jazdy zaczęła mi migać kontrolka od świec żarowych ( ta sprężynka). Byłem podpiąc pod komputer okazało się że za mała dawka paliwa. Postawiłem auto pod domem rano nie mogłem zapalić. Auto odpalało i gasło odpalało i gasło. Wymieniłem filtr paliwa bo i tka już był czas i odpaliło porechotało silnik trochę poszatkował ale zaczął chodzić. Jeżdzi ale podczas przekroczenia obrotów nie całe 3 tyś. obrotów dalej zaczyna migać kontrolka od świec żarowych.
Pytanie moje jest takie czy wtryski do roboty czy może coś innego.???
Na komputerze jak podpinałem wtryski są jeszcze w bardzo dobrej kondycji.
Jest jeszcze jakiś 2 filtr od paliwa w baku czy coś takiego ?
Proszę o pomoc z góry dziękuje

[ Dodano: 2016-05-25, 22:06 ]
Proszę o pomoc :|

: 25 maja 2016, 22:21
autor: leon11
Sprawdź ciśnienie na szynie CR. W kanale 20 jest ciśnienie w szynie CR. Dopuszczalna różnica między zadanym a rzeczywistym: +/- 20 bar. Ciśnienie dochodzi tam do 1600 bar.
W ASB, BMK to kanał 22. Nie wiem dokładnie w jakim kanale u Ciebie, ale poszukasz. Sprawdź też pasek zębaty napędzający pompę wysokiego ciśnienia czy nie ma ubytków. Widać go z przodu silnika na górze.
Tu masz coś na ten temat:
-a6-c6-27-tdi-brak-mocy-kontrolka-swiec ... t33101.htm

: 25 maja 2016, 22:52
autor: arczi0044
Sprawdz też sitko przy pompce paliwa w zbiorniku.

: 26 maja 2016, 10:50
autor: krzysiek-lex
Żadnych błędów po podpięciu kompa nie ma? Kontrolka świec żarowych to zamiennie może być epc, ogólnie jak miga to usterka sterownika silnika

: 26 maja 2016, 14:40
autor: Arturof
Błąd jest, gość mi mówił że jest za mała dawka paliwa na wtryski

: 26 maja 2016, 22:39
autor: poczekaj
Jeszcze kiedyś był temat, gdzie komuś pompka nie przelewała paliwa z jednej części baku do drugiej i chyba były podobne objawy. Nie jestem tego znaleźć.

: 27 maja 2016, 09:30
autor: Arturof
A dziś już całkowicie odmówiła posłuszeństwa nie zapali i koniec

: 27 maja 2016, 10:09
autor: krzysiek-lex
Apropo tej pompki... paliwo oczywiście jest? ;) jeżeli nie przelewa paliwa to powinno być ponad pół zbiornika żeby chodził dobrze. Ja chyba też coś kojarzę na temat tego tematu o przelewie, uszkodzone coś w pompie paliwa

: 27 maja 2016, 16:58
autor: arczi0044
Tam nie ma żadnej pompki do przelewania paliwa, paliwo z jednej komory do drugiej jest zasysane na zasadzie podciśnienia a do tego jest potrzebne ciśnienie paliwa z powrotu, jeśli sitko w koszu spiętrzającym w prawej komorze zbiornika jest zatkane to ciśnienie paliwa jest za małe i paliwo nie jest zasysane. Efekt taki że lewa komora jest pełna a prawa pusta i auto gaśnie :)

: 28 maja 2016, 12:10
autor: krzysiek-lex
Mi nie chodziło o to że tam jest osobna pompka a o to ze może to być związane z pompą paliwa, że jest tam np jakaś rurka przez którą przelewa się paliwo i jest ona np zapchana...

[ Dodano: 2016-05-28, 12:10 ]
Mówisz że nie ma żadnej pompki...a pompka strumieniowa? Jej też nie ma?....bo chyba ona jest odpowiedzialna za przelew.. tak mi się zdaje że gdzieś o tym słyszałem..

: 28 maja 2016, 13:12
autor: Sambi
Sprawdz czy masz jeszcze zeby na pasku od napedu pompy wysokiego cisnienia. Obstawiam ze pasek masz na wykonczeniu..

: 28 maja 2016, 14:41
autor: arczi0044
krzysiek-lex pisze:Mi nie chodziło o to że tam jest osobna pompka a o to ze może to być związane z pompą paliwa, że jest tam np jakaś rurka przez którą przelewa się paliwo i jest ona np zapchana...

[ Dodano: 2016-05-28, 12:10 ]
Mówisz że nie ma żadnej pompki...a pompka strumieniowa? Jej też nie ma?....bo chyba ona jest odpowiedzialna za przelew.. tak mi się zdaje że gdzieś o tym słyszałem..
Rozbierałem te elementy kilkadziesiąt razy w różnych audi, jest pompa w koszu w prawej komorze, w lewej nie ma pompy tylko element który wykorzystuje ciśnienie paliwa z powrotu i na zasadzie podciśnienia zasysa paliwo z lewej do prawej komory. Jeśli z jakieś przyczyny ciśnienie jest za słabe (np. przez zatkane sitko w koszu) paliwo zamiast być przelewane z lewej do prawej będzie zostawało w lewej komorze :) efekt taki że auto zgaśnie a chwilę przed tym zaczyna mrugać żółta spirala na desce.

: 29 maja 2016, 14:14
autor: krzysiek-lex

: 29 maja 2016, 22:22
autor: arczi0044
Mówimy o tym samym elemencie tylko różnie go nazywamy <luzik>

: 30 maja 2016, 12:29
autor: krzysiek-lex
<okok>