[ INNY] Pęknięty korbowód Allroad C6 2.7 TDI, rok 2009
: 11 kwie 2016, 20:50
Witam wszystkich na forum bardzo serdecznie.
Nie mam zwyczaju korzystania z for internetowych, niemniej jednak potrzebuję fachowej porady odnośnie mojego problemu, stąd trafiłem tutaj.
Kilka dni temu w moim samochodzie, przy prędkości 170kmh coś strzeliło, poszedł dym spod maski i jak się później okazało, strzelił korbowód. Z tego co zdążyłem się dowiedzieć podobno była to przypadłość tych silników, w co trochę nie chciało mi się wierzyć.
Samochód użytkuję od nowości, w chwili usterki na liczniku dokładnie 155000km.
Na chwilę obecną silnik do wymiany, a samochód w takim stanie przedstawia nieporównywalnie niską wartość do tego co sobą reprezentował...
Domyślam się, że na forum znajdują się fachowcy, którzy wiedzieliby co w takiej sytuacji robić.
Czy jest możliwość wymiany silnika i cieszenia się dalszą bezproblemową jazdą, czy to pasmo kłopotów i problemów, z którymi nie ma sensu się mierzyć?
Co w takiej sytuacji robić?
Bardzo będę wdzięczny za konstruktywne odpowiedzi.
Pozdrawiam,
Łukasz
Nie mam zwyczaju korzystania z for internetowych, niemniej jednak potrzebuję fachowej porady odnośnie mojego problemu, stąd trafiłem tutaj.
Kilka dni temu w moim samochodzie, przy prędkości 170kmh coś strzeliło, poszedł dym spod maski i jak się później okazało, strzelił korbowód. Z tego co zdążyłem się dowiedzieć podobno była to przypadłość tych silników, w co trochę nie chciało mi się wierzyć.
Samochód użytkuję od nowości, w chwili usterki na liczniku dokładnie 155000km.
Na chwilę obecną silnik do wymiany, a samochód w takim stanie przedstawia nieporównywalnie niską wartość do tego co sobą reprezentował...
Domyślam się, że na forum znajdują się fachowcy, którzy wiedzieliby co w takiej sytuacji robić.
Czy jest możliwość wymiany silnika i cieszenia się dalszą bezproblemową jazdą, czy to pasmo kłopotów i problemów, z którymi nie ma sensu się mierzyć?
Co w takiej sytuacji robić?
Bardzo będę wdzięczny za konstruktywne odpowiedzi.
Pozdrawiam,
Łukasz