Strona 1 z 1
[ BLB 2.0 140 KM] Tryb awaryjny jakie przyczyny
: 05 mar 2016, 19:42
autor: Karol0821
Panowie auto wchodzi w tryb awaryjny lewe powietrze wyczyściłem. Egr kolektor węże podciśnieniowe sprwadzilem i mam pytanie czy watro wymienić zawory sterowania turbina i zawory sterowania klapami w kolektorze i jeszcze jeden jest tam zawór ogólnie są tam trzy gdzieś wyczytałem ze warto je wymienić chce je wymienić bo auto takie jakieś słabe jest.moze miał ktoś takie obiawy
: 05 mar 2016, 21:35
autor: krecik chybie
sprawdz błedy i czy kierownice w turbo chodza w całym zakresie
: 05 mar 2016, 22:57
autor: Karol0821
Turbo sprawdzone i dalej to samo
: 05 mar 2016, 23:08
autor: b_lic
Karol0821 pisze:Turbo sprawdzone i dalej to samo
sprawdź na wyłączonym silniku czy ciśnienie w kolektorze i przepływomierzu jest takie samo jak sie różni to masz jeden z czujników walnięty. VCDS do ręki i lecisz bez tego to można z fusów wróżyć.
: 08 mar 2016, 21:15
autor: jarek01
przepływomierz do sprawdzenia
: 14 mar 2016, 13:52
autor: daytek
u mnie szarpał i wchodził w tryb awaryjny więc wyczyściłem turbinę(kierownicę) i ustało jak ręką odjął