Strona 1 z 1
					
				[ INNY] 2.0 tdi Na co zwrocic uwage przy kupnie
				: 14 lut 2016, 02:19
				autor: MarasA6
				Tak jak w temacie. Planuje kupic C6 2.0 tdi. Wiem ze te silniki nie sa za mocne dlatego zakladam ten temat i prosze o pomoc. Na co zwrocic uwage kupujac taki samochod z takim silnikiem. Mam vaga co laczy sie z A6 C5 bodajze 311.2 pelna wersja i mam tez pytanie czy to sie polaczy z tym pojazdem? na co zwrocic uwage jak mi sie uda polaczyc? Za wszystkie cenne uwagi serdecznie dziekuje. Pozdrawiam
			 
			
					
				
				: 15 lut 2016, 00:26
				autor: saczek25
				co do vaga to sie nie wypowiem bo sam dopiero sie rozkrecam z moja audika, mam najnowszego, moge Ci kolego tylko powiedziec co sam wyczytalem, na forum jest tego pelno. 2.0 nie jest slaby, dla mnie ma dobrego kopa i fajnie jezdzi, oczywiscie 3.0 bedzie fajniejszy ale z drugiej strony 4.2 bedzie jeszcze fajniejszy. w tych najstarszych np. 05 sa bardzo wadliwe napedy pomp oleju, ktore moga rozwalic silnik, silniki z kodem blb, chyba bdw mialy zebatke i lancuch i tzw. imbusy co sie wycieraly wiec po zakupie na pewno trzeba tam od razu zajrzec, ja mam bre wiec nie mam zebatek z lancuchem tylko kola zebate ale wciaz mam imbusa, dodatkowo w bre i pewnie jeszcze innych ponoc pojawialy sie mikropekniecia na glowicy. ja mam 07, 270 tys. (wg licznika, mam ja dopiero 2 lata) i jak na razie jest ok. chociaz wywalilem dpf bo nie mialem kasy 

. jak ogladasz nowsze na cr to chyba nie ma starchu. ogolnie u mnie w Irlandii 2.0 jest w ch... i jakos wszyscy jezdza ok. moim zdaniem nie ma strachu tylko trzeba po zakupie (w tych starszych) zrobic pewne rzeczy bezdyskusyjnie i powinno byc ok.
 
			
					
				
				: 20 lut 2016, 21:50
				autor: jarek01
				pompa oleju tyle ze troche ulepszona jest taka sama nawet w c7 2.0tdi, napęd na koła zębate, imbus 10cm nie 7cm jak to było w tych starszych rocznikach, ale nawet w c7 należy zwracać uwagę na stan tego imbusika podczas zmiany rozrządu
			 
			
					
				
				: 22 lut 2016, 14:06
				autor: MarasA6
				Ogladalem dzis a6 z oznaczeniem silnika BRF. W internecie wyczytalem ze jest troche slabszy ale ma juz naped na zebatki wiec jest ok. Dziwi mnie tylko delikatnie nie rowna praca silnika ale to nie zawsze
			 
			
					
				
				: 22 lut 2016, 16:23
				autor: jarek01
				potwierdzam Maras BRF pompa na zębatkach ale ten nieszczęsny imbusik jeszcze trzeba zmodernizować na nowszy model 

 tzn dłuższy i można śmigać.
 
			
					
				
				: 22 lut 2016, 18:41
				autor: MarasA6
				Ok teraz jeszcze musze podlaczyc ja zeby sprawdzic pompowtryski. Wie ktos moze czy vag comem 312 da rade podlaczyc a6 c6? Z c5 nie mam problemow ale wiadomo c6 to juz nowsza technologia