[ BMK 3.0 224 KM] Nie Odpala z rana na zimnym!
: 02 sty 2016, 17:44
Już przy -5 z rana auto nie odpala , rozrusznik kręci lecz nawet nie załapie na sekunde.
VCDS -błędów brak , jak długo już kręcę to błędy w kanale 61 informujące o fazach rozładowania aku.
podłączam kable ( grube) pali od strzała i żwawiej kręci. za dnia już normalnie pali i żwawo kręci. aku wymieniony 2 lata temu varta 110ah 920a. co pada ?:(
1.Akumulator ?
2.Rozrusznik ?
3.Słaba Masa ?
Generalnie całe problemy z odpalaniem pojawiły się po wymianie wtrysków. wszystkie objawy padnietych wtrysków znikneły. ale odpalanie wydłużyło się delikatnie.
4.Felerne wtryski ? ( z pewnego źródła nie z allegro)
5.Za mała dawka paliwa ? na zimny ruzruch. ( stare lały i może silnik palił dobrze z rana a nowe już rozpylaja i moze za mało dlatego nie chce palic).
Filtr paliwa wymieniony , zawór zwrotny wymieniony.
Zaskakujące jest to że po podłączeniu drugiego auta po kablach , moje audi odpala od strzała czyli teoretycznie wszystko wskazuje na akumulator ale podobno padniety rozrusznik moze pobierac tyle pradu i tak obciazac akumulator ze jego wymiana byla by bez sensu a poprostu rozrusznik padniety i w momencie podłaczenie drugiego aku "przełamuje tą bariere" i auto odpala
VCDS -błędów brak , jak długo już kręcę to błędy w kanale 61 informujące o fazach rozładowania aku.
podłączam kable ( grube) pali od strzała i żwawiej kręci. za dnia już normalnie pali i żwawo kręci. aku wymieniony 2 lata temu varta 110ah 920a. co pada ?:(
1.Akumulator ?
2.Rozrusznik ?
3.Słaba Masa ?
Generalnie całe problemy z odpalaniem pojawiły się po wymianie wtrysków. wszystkie objawy padnietych wtrysków znikneły. ale odpalanie wydłużyło się delikatnie.
4.Felerne wtryski ? ( z pewnego źródła nie z allegro)
5.Za mała dawka paliwa ? na zimny ruzruch. ( stare lały i może silnik palił dobrze z rana a nowe już rozpylaja i moze za mało dlatego nie chce palic).
Filtr paliwa wymieniony , zawór zwrotny wymieniony.
Zaskakujące jest to że po podłączeniu drugiego auta po kablach , moje audi odpala od strzała czyli teoretycznie wszystko wskazuje na akumulator ale podobno padniety rozrusznik moze pobierac tyle pradu i tak obciazac akumulator ze jego wymiana byla by bez sensu a poprostu rozrusznik padniety i w momencie podłaczenie drugiego aku "przełamuje tą bariere" i auto odpala