Wczoraj sprawdzalem szczelnosc przewodow od strony turbosprezarki, gdyz podczas przyspieszania ciagle slychac gwizdanie i zauwazylem babelki powietrza po lewej stronie nakretki widocznej na zdjeciu. Kiedy zrobilem zdjecie zauwazylem jakby pekniecie na okolo tej nakretki. Pytanie! Czy to jest pekniecie, czy tak powinno byc?
: 30 lis 2015, 22:37
autor: Audi A6 Warsztat
Frezowane w odlewie. Tak powinno być. Przewód spróbuj Z czucie odkręcić
: 30 lis 2015, 23:02
autor: Sambor11
Czy jest mozliwosc aby powietrze wydostawalo sie spod tej nakretki? Jezeli tak, czy jest tam jakas uszczelka, ktora mozna wymienic?
: 01 gru 2015, 15:31
autor: Audi A6 Warsztat
Jest możliwość że zacznie z czasem przypuszczać. Uszczelki tam nie ma, jedynie można spróbować ją delikatnie odkręcić, a najlepiej wykręcić i zobaczyć co się tam porobiło że cienkie. Tylko do tego już musi być podstawowy zestaw narzędzi cobyś nie unieruchomił auta, przez zerwanie przewodu czy ustanie tej śruby.
: 01 gru 2015, 20:40
autor: Sambor11
szalony pisze:Jest możliwość że zacznie z czasem przypuszczać. Uszczelki tam nie ma, jedynie można spróbować ją delikatnie odkręcić, a najlepiej wykręcić i zobaczyć co się tam porobiło że cienkie. Tylko do tego już musi być podstawowy zestaw narzędzi cobyś nie unieruchomił auta, przez zerwanie przewodu czy ustanie tej śruby.
Zanim sprobuje kupic ten metalowy przewod a dopiero zabiore sie za odkrecenie tego przewodu. A czy gwizdanie( swiszczenie ) podczas kazdorazowego nacisniecia pedalu gazu jest normalnym objawem, czy swiadczy to jakiejs nieszczelnosci ktoregos z przewodow?
: 02 gru 2015, 08:40
autor: atlas audi a6
ja mam uszczelkę miedzianą w tym miejscu
: 02 gru 2015, 11:35
autor: Audi A6 Polska
Zgadza się. W tym miejscu występuję uszczelka miedziana. Jak jej nie ma to ktoś już tam grzebał.
Generalnie powinno sie ja wymienić przy każdym odkręceniu nakrętki.
: 03 gru 2015, 09:22
autor: przemaspoll
2x2=3.75 pisze:Zgadza się. W tym miejscu występuję uszczelka miedziana. Jak jej nie ma to ktoś już tam grzebał.
Generalnie powinno sie ja wymienić przy każdym odkręceniu nakrętki.
Patrząc na rysunek z etki,to pokazuje w tym miejscu króciec śrubowy z pierścieniem uszczelniającym,wartość 25 euro/netto. Czy o to chodzi? o ten cały element,w który wkręca się rurkę? ( ale,wasze roczniki mają inaczej. Patrzyłem na swój rocznik )
: 03 gru 2015, 13:30
autor: marach8
Mi tak swistalo jak spadł przewód od interkullera
: 03 gru 2015, 14:23
autor: Sambor11
przemaspoll pisze:
2x2=3.75 pisze:Zgadza się. W tym miejscu występuję uszczelka miedziana. Jak jej nie ma to ktoś już tam grzebał.
Generalnie powinno sie ja wymienić przy każdym odkręceniu nakrętki.
Patrząc na rysunek z etki,to pokazuje w tym miejscu króciec śrubowy z pierścieniem uszczelniającym,wartość 25 euro/netto. Czy o to chodzi? o ten cały element,w który wkręca się rurkę? ( ale,wasze roczniki mają inaczej. Patrzyłem na swój rocznik )
Sama rurka. Ale musze to sprawdzic jeszcze na zimnym turbo gdyz moze babelki powstaly gdy turbo bylo troche rozgrzane I temperature je wytworzyla?!
[ Dodano: 2015-12-03, 13:23 ]
marach8 pisze:Mi tak swistalo jak spadł przewód od interkullera
Bede musial wjechac na kanal I zdjac dolna pokrywe. Na postoju podczas gazowania nie ma tego swistu tylko kiedy jade pod obciazeniem. W Audi mechanic powiedzial ze to normalny odglos turbosprezarki. Moja sprezarka jest wieksza niz w silnikach 140 konnych ale moze ktos sie wypowie kto ma taki sam silnik jak ja!