Strona 1 z 2
[ BPP 2.7 179 KM] Nie pali na jeden cylinder
: 27 wrz 2015, 20:00
autor: atmpitbull
Witam. Zakupiłem A6 kilka dni temu. Przebieg koło 270tyś. Auto odpala bez problemu ale nie pali na jeden cylinder i rzuca silnikiem. Po podłączeniu do komputera pokazuje błąd klapy kolektora ssącego. Czy klapa kolektora ssącego może mieć wpływ na w/w objawy?
Patrząc od przodu nie pali na 4 cylinder
TYŁ
3 6
2 5
1 4
PRZÓD
: 27 wrz 2015, 20:30
autor: arczi0044
Klapa nie ma najmniejszego wpływu, padnięty wtrysk albo gorsza sprawa, wypalony tłok przez lejący wtryskiwacz.
: 27 wrz 2015, 20:32
autor: atmpitbull
Czyli co zacząć od sprawdzenia ciśnienia? Jak ciśnienie będzie to podmienić wtrysk?
: 27 wrz 2015, 20:36
autor: arczi0044
a z kąt pewność że nie pali na jeden cylinder? może wtrysk nie domaga i objawy będą podobne, sprawdz ciśnienie na tym cylindrze(wykluczysz wypalony tłok) i korekty wtryskiwaczy.
: 27 wrz 2015, 20:43
autor: atmpitbull
Właśnie nie mam pewności 100% że nie pali. Odczuwa się jakby nie paliła na wszystkie gary i trzęsie silnikiem. Jutro sprawdzę ciśnienie i dam znać.
: 27 wrz 2015, 20:59
autor: Mazdomania
atmpitbull pisze:Patrząc od przodu nie pali na 6 cylinder
1 4
2 5
3 6
Nie wiem z której strony wg Ciebie przód auta, a z której tył, ale z której strony nie patrzeć to idą inaczej numery cylindrów.
: 27 wrz 2015, 21:03
autor: atmpitbull
Dół to przód

. Czyli pierwszy po prawej od dołu. Już poprawiłem
: 27 wrz 2015, 21:05
autor: Mazdomania
Czyli 4 cylinder
W Audi z silnikami V6 kolejność cylindrów:
Tył auta
3 6
2 5
1 4
Przód auta
: 28 wrz 2015, 18:00
autor: atmpitbull
Tak dokładnie 4 cylinder. Czyli jutro będzie wiadomo, czy jest ciśnienie czy go nie ma. Mam nadzieję że to będzie tylko wtrysk

.
[ Dodano: 2015-09-28, 18:00 ]
Mam problem z wyjęciem wtrysków odkręciłem rurki wtyczki ale nie mogę za chiny wyjąć wtrysków. Podpowie ktoś jak je wyjąć?
: 28 wrz 2015, 18:09
autor: michalwruszak
Specjalny sciągacz do wtryskiwaczy napewno pomoże
: 28 wrz 2015, 19:24
autor: atmpitbull
Po odłączeniu wtyczek i rurek później odkręcam te 4 śrubki w koło z tą blaszką? Później wystarczy tylko wyjąć wtrysk czy coś jeszcze muszę robić? Czy on powinien wyjść? Mam ściągacz.
: 29 wrz 2015, 10:49
autor: M1A1
atmpitbull pisze:później odkręcam te 4 śrubki w koło z tą blaszką
Pod tą blaszką masz jeszcze 2 śrubki z trzymakiem wtrysku,wydaje się ,że już później powinien wyjść.
: 03 paź 2015, 15:25
autor: atmpitbull
Jestem w Pile w serwisie Bosch na sprawdzeniu wtrysków. Za jakiś czas będę wiedział czy to wtryski czy coś innego. Z tego co z nimi rozmawiałem to tych wtrysków się nie regeneruje bo Bosch nie wydał części. Prawda to? Widziałem nowe oryginalne ten sam model co mam za 890 zł sztuka.
[ Dodano: 2015-09-30, 13:42 ]
Ok jestem już po sprawdzeniu wtrysków. 4 dobre a dwa śmietnik zablokowane. Pozostało mi zakupić dwa wtryski i mam nadzieję że autko już będzie jeździć. Dam znać pozdro
[ Dodano: 2015-10-03, 15:25 ]
Założyłem dwa wtryski. Auto odpaliło ale chodzi tak jak wcześniej do tego zaczął kopcić i z rury leci ropa. Sprawdziłem pod kompem i dawka jest ponad 3mg podawana. Wtryski są 100% dobre wszystkie. Zawaliło mi DPF. Co może być przyczyną? Auto dalej nie chodzi jak powinno. Coś czuję że czeka mnie wymiana silnika

: 03 paź 2015, 19:01
autor: Robert74
Sprawdzali Ci ciśnienie w cylindrach? Zawaliło dpf przez wtryski.Co do zablokowania wtryskiwaczy to pierwsze słyszę.Ale mogę się mylić. Nie było żadnego błędu w sterowniku odnośnie wtryskiwaczy? może konektor nie łączy na wtrysku.Miałem podobną sytuację przy odpalaniu Na początku na zimnym a potem na ciepłym. Spray do połączeń elektrycznych pomógł.
: 03 paź 2015, 19:46
autor: atmpitbull
Właśnie ciśnienie miałem sprawdzić ale zacząłem od du... strony. Sprawdziłem wtryski okazało się że 2 wadliwe to wymieniłem. Zaznaczam że nic nie kodowałem bo elektryk mi powiedział że powinno to chodzić.