[ BRE 2.0 140 KM] Spadek mocy na trasie
: 31 sie 2015, 20:12
witam wszystkich
nowy jestem na forum, przegladalem wiele stron stąd i mam wstępne podejrzenia co do usterki w moim aucie, ale chciałbym sie mimo to poradzić fachowców.
problem dotyczy audi 2.0 tdi 140 koni 16 zaworów BRE 2006 rok Multitronic.
Jechałem dziś trase w wiekszości po autostradzie, wszystko fajnie poki auta nie zgasiłem na postoju na chwile. Przejechalem jakies 500km bez problemu, na tempomacie ok 150 km/h, na jakies 100km przed zatrzymaniem jechalem chwilke ok 200 km/h. Zatrzymalem sie na chwile, zaparkowalem, odczekalem jakies 1,5 minuty i zgasilem auto. po jakis 5 minutach odpalam, wyjezdzam na autostrade i nie ma mocy ani na D ani na S. kilka biegow przelaczy ale ok 5 biegu gdy zlapie 3tys obrotow nie idzie dalej, nie ma mocy. Po czasie zapalila sie kontrolka żółtego silnika. Gdy dotarlem na miejsce auto ostygło i na S chodzilo jak zawsze, przez jakies 10 km i znowu stracilo moc. Kontrolka silnika nie zniknela.
Czy te objawy moga dotyczyc zaworu EGR, duzo o tym czytalem na tym forum? co i jak moge sprawdzić sam? Kompa niestety nie podlacze poki co bo auto zagranica
Z gory dzieki za pomoc
[ Dodano: 2015-08-31, 20:12 ]
witam ponownie, nikt nie pomoże? dziś podłaczyłem komputer i wykazało błąd P0299 Turbolader/kompressor ZA MAŁE CIŚNIENIE DOŁADOWANIA.
nowy jestem na forum, przegladalem wiele stron stąd i mam wstępne podejrzenia co do usterki w moim aucie, ale chciałbym sie mimo to poradzić fachowców.
problem dotyczy audi 2.0 tdi 140 koni 16 zaworów BRE 2006 rok Multitronic.
Jechałem dziś trase w wiekszości po autostradzie, wszystko fajnie poki auta nie zgasiłem na postoju na chwile. Przejechalem jakies 500km bez problemu, na tempomacie ok 150 km/h, na jakies 100km przed zatrzymaniem jechalem chwilke ok 200 km/h. Zatrzymalem sie na chwile, zaparkowalem, odczekalem jakies 1,5 minuty i zgasilem auto. po jakis 5 minutach odpalam, wyjezdzam na autostrade i nie ma mocy ani na D ani na S. kilka biegow przelaczy ale ok 5 biegu gdy zlapie 3tys obrotow nie idzie dalej, nie ma mocy. Po czasie zapalila sie kontrolka żółtego silnika. Gdy dotarlem na miejsce auto ostygło i na S chodzilo jak zawsze, przez jakies 10 km i znowu stracilo moc. Kontrolka silnika nie zniknela.
Czy te objawy moga dotyczyc zaworu EGR, duzo o tym czytalem na tym forum? co i jak moge sprawdzić sam? Kompa niestety nie podlacze poki co bo auto zagranica
Z gory dzieki za pomoc
[ Dodano: 2015-08-31, 20:12 ]
witam ponownie, nikt nie pomoże? dziś podłaczyłem komputer i wykazało błąd P0299 Turbolader/kompressor ZA MAŁE CIŚNIENIE DOŁADOWANIA.