2.0TDI BRF Silnik Puszka Pandory, faluja obroty, kopci, etc
: 09 sie 2015, 21:47
Witam,
Zaczne od klasyki bujanie buda ale przy stalych obrotach na biegu jalowym. Auto oddane do ASO na diagnostyke tam klarowna informacja pompowtrysk na 4 cylindrze sie prawie skonczyl co potwierdza blad jaki mialem chwile przed oddaniem
1 Fault Found:
000772 - Cylinder 4
P0304 - 000 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 8
Reset counter: 255
Mileage: 240467 km
Time Indication: 0
Date: 2015.05.05
Time: 18:02:35
Pompowtryk wymieniony na regenerowany (od firmy, ktora sie specjalizuje w temacie)
Po wymianie, brak bujania buda na rownych obrotach, teraz zaczynaja falowac obroty na biegu jalowym, kopci i dodatkowo po 200 km zapala sie zolta kontrolka silnika i blad
000257 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0101 - 000 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 6
Reset counter: 255
Mileage: 247102 km
Time Indication: 0
Date: 2015.08.03
Time: 17:31:16
Auto po 200km przeszlo w tryb serwisowy i zona z rodzina i dwojka dzieci jechala nad morze 6h i to nie przez korki.
Przyjazd zony i wymiana przeplywomierza (300PLN) plus diagnoza o nieszczelnosci Intercoolera (340PLN) po tej akcji moc wraca, bledy sie zeruja ale obroty na jalowym jak byly tak byly plus auto podobnie jak wczesniej kopci.
Po zrobieniu ok 700km znow kontrolka silnika i blad 000257 - Mass Air Flow Sensor (G70).
Na razie go skasowalem ale dalej buja buda Logi statyczne gdy buja obrotami http://vaglog.pl/log_228075.html
czasem sie uspokaja sam z siebie i logi wygladaja tak:
http://vaglog.pl/log_228076.html
dynamicznie tak:
http://vaglog.pl/log_228074.html
zdarza mu sie tez przydlawic przy 1800 obrotów.
Prosze o pomoc lub kanister benzyny bo nie mam juz sil do tego silnika albo trafiam na takich mechanikow tutaj tez chetnie przyjme info o dobrym fachowcu w okolicach Lublina
Pzdr
Zaczne od klasyki bujanie buda ale przy stalych obrotach na biegu jalowym. Auto oddane do ASO na diagnostyke tam klarowna informacja pompowtrysk na 4 cylindrze sie prawie skonczyl co potwierdza blad jaki mialem chwile przed oddaniem
1 Fault Found:
000772 - Cylinder 4
P0304 - 000 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 8
Reset counter: 255
Mileage: 240467 km
Time Indication: 0
Date: 2015.05.05
Time: 18:02:35
Pompowtryk wymieniony na regenerowany (od firmy, ktora sie specjalizuje w temacie)
Po wymianie, brak bujania buda na rownych obrotach, teraz zaczynaja falowac obroty na biegu jalowym, kopci i dodatkowo po 200 km zapala sie zolta kontrolka silnika i blad
000257 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0101 - 000 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 6
Reset counter: 255
Mileage: 247102 km
Time Indication: 0
Date: 2015.08.03
Time: 17:31:16
Auto po 200km przeszlo w tryb serwisowy i zona z rodzina i dwojka dzieci jechala nad morze 6h i to nie przez korki.
Przyjazd zony i wymiana przeplywomierza (300PLN) plus diagnoza o nieszczelnosci Intercoolera (340PLN) po tej akcji moc wraca, bledy sie zeruja ale obroty na jalowym jak byly tak byly plus auto podobnie jak wczesniej kopci.
Po zrobieniu ok 700km znow kontrolka silnika i blad 000257 - Mass Air Flow Sensor (G70).
Na razie go skasowalem ale dalej buja buda Logi statyczne gdy buja obrotami http://vaglog.pl/log_228075.html
czasem sie uspokaja sam z siebie i logi wygladaja tak:
http://vaglog.pl/log_228076.html
dynamicznie tak:
http://vaglog.pl/log_228074.html
zdarza mu sie tez przydlawic przy 1800 obrotów.
Prosze o pomoc lub kanister benzyny bo nie mam juz sil do tego silnika albo trafiam na takich mechanikow tutaj tez chetnie przyjme info o dobrym fachowcu w okolicach Lublina
Pzdr