Strona 1 z 1

Brak mocy na pierwszym biegu.....

: 12 lip 2015, 19:12
autor: BrixtonW
Witam zakupilem jakis czas temu A6 2.0 TDI i jakos to auto nie chcialo sie odpychac, do 2000 rpm na pierwszym biegu strasznie mulil..... stwierdzono ze turbina jest padnieta, zostala zregenerowana w dobrej firmie, zalozona, no i niby jest lepiej ale to jeszcze nie to co powinno byc...
Mechanik mi wymienil jakis zaworek podcisnienia, ale nadal brak mocy....
zaslepil na moment egr i moc dostal ale po czasie wyskakuje blad i wchodzi w tryb awaryjny, wiec trzebabylo go odblokowac....
juz myslalem ze ten model tak ma ale przejechalem sie innym autem dokladnie takim samym i roznica jest znaczne....

W moim jest taki efekt turbo dziury, na pierwszym biegu nawet powoli ruszajac jest zamulony do 2000rpm i dopiero jak przekroczy to dostaje kopa i to znacznego, bardzo odczowalnego...
tak jakby cos go trzymal i w pewnym momecie puscil....

Prosze o pomoc....

z gory dziekuje za wszystkie rady

: 12 lip 2015, 22:05
autor: OLO_AZET
czyli po zaslepieniu egra jedzie prawidlowo??
masz dwa wyjscia - wymienic egra na sprawny , albo go usunac programowo - jezeli nie masz DPFa bo jak masz to sie szybko skonczy jego zywot ...
jestes z Bydgoszczy?

: 14 lip 2015, 23:09
autor: BrixtonW
Tak jestem z Bydgoszczy, znasz jakiegoś magika który mi to opanuje??

[ Dodano: 2015-07-14, 23:09 ]
zadnych pomysłow na ten przypadek????

: 15 lip 2015, 09:21
autor: Mazdomania
No przecież kolega wyżej napisał Ci jakie masz 2 opcje rozwiązania problemu.

: 15 lip 2015, 09:54
autor: Krause
Po pierwsze primo podmień przepływkę.Najtaniej i najszybciej.A w tym tez może w dużej mierze być problem.

: 15 lip 2015, 23:29
autor: BrixtonW
umowilem sie na poniedzialek do AZ service, wiec wszystko w ich rekach...

Napisze co bylo przyczyna, moze ktos kiedys bedzie miec podobny przypadek....

Dziekuje wszystkim za rady <ok>

: 06 sty 2016, 00:13
autor: Darass
odkopię kotleta, rozwiązałeś kolega problem "mulenia" na I biegu? u mnie jest podobnie, do 2 tyś jest miernota, na II biegu i wyższych już jest ok. mechanik twierdzi że auto ciężkie i turbo nie zdąży dmuchnąć na I biegu a że później zajmuje to ciut więcej czasu to turbina ma czas się napełnić.