Strona 1 z 1

[ BRE 2.0 140 KM] Prosba o interpretacje BLOKU 13

: 26 maja 2015, 20:13
autor: sobieski26
Witam. Ostatnio podczas odpalania samochodu zauwazylem ze silnik przez chwile jakby chodzil na 3 cylindry i przez chwile delikatnie kopci ( zapach jakby niedopalonego ON.. Po podpieciu vcdsa wszystko wydaje siue byc wporzadku. zastanawia mnie tylko kanał 13
0
0
95
0

Po kilkukrotnum przegazowaniu na kanale 13 jest
0
0
0
0
Wtedy juz nie kopci i silnik "normalnie" pracuje. od kiedy go kupilem mial lekkie szarpniecia. Zrobilem nim 100 tys km wymienilem turbo, dwumas, chłodnice recyrkulacji spalin, egr, regenerowalem pompe olejowa, gniazda pompowtrysków i dalej nie doszedłem z tym problemem. Auto ma nalatane 197tys. Bardzo prosze o pomoc z tym kanałem 18.

[ Dodano: 2015-05-26, 20:13 ]
CZy moze byc to zapowietrzony pompowtrysk ? ( uszkodzone uszczelniacze pompowtrysku) ?

: 27 maja 2015, 10:18
autor: leon11
Druga próba pokazuje, że masz wzorcowe korekcje dawki paliwa ale takie są praktycznie nieosiągalne. Robisz widocznie jakiś błąd podczas logowania, tak jak w pierwszym przypadku. Wykonaj jeszcze raz logi statyczne bloków 001, 013, 018 i 023. Pamiętaj, że silnik musi być rozgrzany a odbiorniki prądu wyłączone.

: 28 maja 2015, 15:52
autor: sobieski26
dzisiaj wymienilem filtr paliwa, celowo go nie odpowietrzalem. Przy zapowietrzonym pompowtrysku, widnieje wartosc 95 na kanale 13, gdy sie odpowietrzy wyskakuja wartosci 0

robilem pozniej test kanału 13 vas5054 i na 13 kanale jest

0.1
0
95
0.1

pozniej na 3 wtrysku jest 0


mysle ze paliwo schodzi z pompowtrysku, teraz pytanie jak.

: 29 maja 2015, 22:44
autor: leon11
Dziwne są te Twoje wyniki. Szkoda, że nie zrobiłeś pozostałych grup o których pisałem, pewnie coś więcej by pokazały.
Jeżeli coś nie tak z tym pompowtryskiem, to może zacząć od wymiany uszczelek przy nim.