Strona 1 z 1

[ INNY] Pilne! pomocy

: 07 kwie 2015, 11:24
autor: patila
C moze byc przyczyna w Audi A6 z 2005 o silniku 2.0tdi jak akumulator pokazuje wartosc 11.6 volt a nie chce zapalic. Zachowuje sie jakby byl rozladowany. Prosze pomozcie

: 07 kwie 2015, 11:30
autor: Bart_d
Sprecyzuj co znaczy nie chce zapalić?.... kręci a nie pali czy całkowita cisza podczas próby palenia i jak zachowują się wskaźniki na desce?

: 07 kwie 2015, 12:02
autor: mario2560
Może pokazywać takie napięcie, pytanie do ilu spada przy próbie rozruchu. Pewnie dużo poniżej 10 , dlatego są problemy z rozruchem.

: 07 kwie 2015, 12:57
autor: patila
Krece, krece i nie chce zapalic, dzwiek jest taki jak zawsze slychac ze auto nie chce zapaluc. Akumulator jest wymieniony i nic sie nie zmienilo.

: 07 kwie 2015, 13:00
autor: Bart_d
W takiej sytuacji jedyne co mogę poradzić to podłącz kompa i sprawdź błędy.

: 07 kwie 2015, 16:28
autor: patila
Moze jakas inna propozycja, bo nie mam mozliwosci sprawdzeia komputerem

[ Dodano: 2015-04-07, 16:28 ]
Ma ktos inne propizycje niz podlaczenie do komputera. Nie mam mozliwosci. Prosze o inne informacje na temat przyczyn takiego zachowania sie mojego akumulatora

: 07 kwie 2015, 19:11
autor: bochendaro
jeżeli winny byłby aku to by było cyk cyk i po nim :)
albo zakręciłby i padł :)
jezeli kreci i nic to znaczy albo świece albo paliwo :P

: 07 kwie 2015, 19:55
autor: mrporpoise
Jak palił i nie pali nagle, to świece raczej nie. Z resztą, wszystkie na raz by nie zdechły. + mamy temperatury takie, że Diesel odpali nawet na zimno, bez żarówek, na samym sprężu.

Nie dostaje paliwa moim zdaniem. Albo walnęła ci pompa paliwa, albo masz zapowietrzony układ paliwowy i nie może zaciągnąć. Pierwsza rzecz - odpowietrzyć układ paliwowy.

Niestety, nie jest to stare 1.9 TDI gdzie masz pompkę do ręcznego 'podpompowania'...

: 08 kwie 2015, 06:40
autor: Bart_d
patila pisze:Prosze o inne informacje na temat przyczyn takiego zachowania sie mojego akumulatora
Akumulator zachowuje się ok. Przy zgaszonym silniku akumulator powinien mieć napięcie około 12,5V.
Niestety nasze A6-ki są bardzo nadziane elektroniką, która już w momencie otwarcia drzwi (przy zgaszonym samochodzie) uruchamia część systemów i pobiera lekko 5-10A.
Więc napięcie 11,6V podczas Twoich pomiarów przy otwartym bagażniku, ewentualnie drzwiach.... nie jest niczym dziwnym.
patila pisze:Moze jakas inna propozycja, bo nie mam mozliwosci sprawdzeia komputerem
Rozumiem że nie masz kompa ale może jakiś znajomy, kolega z forum.... bez wstępnego odczytania błędów ja osobiście nie próbowałbym na ślepo naprawiać.

: 08 kwie 2015, 06:48
autor: Robert74
Wg mnie albo zapowietrzony układ paliwowy albo nieszczelny albo pompa..Tak jak pisał kolega wyżej odpowietrz układ paliwowy..i proponuję nie kręcić za dużo bo pompę zarżniesz.

: 08 kwie 2015, 12:15
autor: patila
Tylko problem jest że on już od dziś nawet nie chce kręcić więc to chyba nie będzie nic związane z paliwem. Może komputer nie zarejestrował tego nowego akumulatora i to przez to. Co sądzicie o takiej teorii.

: 08 kwie 2015, 13:43
autor: rafal_m
Eee no zakodowac go powinienes... ale kodowanie akumulatora nie ma nic do uruchomiania pojazdu. Najwiecej sie dowiesz jak jednak zrobisz diagnoze, bo byc moze nie masz sygnalu z MAF'u albo czujnika polozenia walka rozrzadu i wtedy tez nie odpali... ale bez diagnozy to mozna pol auta wymienic.

: 08 kwie 2015, 14:41
autor: Robert74
patila pisze:Tylko problem jest że on już od dziś nawet nie chce kręcić więc to chyba nie będzie nic związane z paliwem. Może komputer nie zarejestrował tego nowego akumulatora i to przez to. Co sądzicie o takiej teorii.
no jak katowałeś to i aku padł..Tak jak kolega pisał wyżej..odpalanie nie ma nic wspólnego z kodowaniem...kodowanie potrzebne jest do ładowania akumulatora..ewentualnie systemu zarządzania energią..spróbuj podpiąć auto pod fejsa ..a jak nikt nie ma to się zaopatrz..szybko Ci się wróci..
Jak masz czas to przejrzyj układ paliwowy,wężyki,złączki,filtr paliwa itd..