Wtryski po raz ąty i ęty- mam dwa różne"modele" w
: 13 lut 2015, 17:35
Witam!
Zakładam ten temat bo nie chcę zaśmiecać tego kilka linijek poniżej.
Czy ktoś byłby tak uprzejmy i odpowiedział mi na następujące pytania:
1. Który wtryskiwacz jest konkretnie przypisany do VCDS'a
np.
SILNIK
wtrysk 5 (VCDS 076) wtrysk 6 (VCDS 077)
wtrysk 3 (VCDS 074) wtrysk 4 (VCDS 075)
wtrysk 1 (VCDS 072) wtrysk 2 (VCDS 073)
------TU JEST PRZÓD GABLOTY--------
2.Auto mi fisiuje,tzn.silnik i wtryskiwacze popuszczają.Dziś sprawdziłem oznaczenia i:
a) na 3 szt. były oznaczenia 0591302277 AB
b) na pozostałych 3 szt. były oznaczenia 059130277 SB
Nie trzeba tu Szerloka by wywnioskować ,że SB były wsadzone bo AB popuszczały już wcześniej(uczynił to zapewne poprzedni właściciel).PYTANIE-czy te SB są jakieś lepsiejsze niż AB czy też na śmietnik i wymieniać komplet 6 sztuk?
Dla większego zobrazowania dzisiejsze pomiary przy 90 stopni na motorze:
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Fura generalnie miewa często przerwy przy odpalaniu(gorący silnik),czasem kopci, dwa razy przez dwa lata zdażyło się,że falowały obroty i raz iż na rozgrzanym silniku trzęsło budą jak w meksykańskie taksówce-garbusie:)Telepie przy odpalaniu na zimnym po mroźnej nocy ale to pewnei wina aku i swiec.Nie jestem w stanie określić się ,czy przybyło oleju czy nie(jest ponad tę kulkę na bagnecie)
Po skanie wyskoczył mi błąd 012596 - Klapa kolektora ssącego:nie osiągnięto górnego położenia krańcowego
P3134 -001- górna wartość skrajna przekroczona-sporadyczny
Cóż to wróży ....?
Czy fakt,że mam 4 sztuki świec do wymiany mają wpływ na klapę kolektora,przerwy w rozruchu,telepanie przy odpalaniu,itp..?
I pytania dodatkowe w tym konkursie :
Dlaczego koniec rury (A) od filtra jest cały w sadzo-smaro-oleju?(na tej niby gąbce).
Proszę również o podpowiedź do czego lub od czego jest "rura" B również przy końcu(lub jej początku) jest mocno pokryte w/w osmoloną mieszanką.....Coś cieknie czy to "naturalny" osad?Auto ma nabiegane 148k (ori).
![Obrazek]()
Z góry dziękuje za wszelką pomoc:)
Pozdroo
Zakładam ten temat bo nie chcę zaśmiecać tego kilka linijek poniżej.
Czy ktoś byłby tak uprzejmy i odpowiedział mi na następujące pytania:
1. Który wtryskiwacz jest konkretnie przypisany do VCDS'a
np.
SILNIK
wtrysk 5 (VCDS 076) wtrysk 6 (VCDS 077)
wtrysk 3 (VCDS 074) wtrysk 4 (VCDS 075)
wtrysk 1 (VCDS 072) wtrysk 2 (VCDS 073)
------TU JEST PRZÓD GABLOTY--------
2.Auto mi fisiuje,tzn.silnik i wtryskiwacze popuszczają.Dziś sprawdziłem oznaczenia i:
a) na 3 szt. były oznaczenia 0591302277 AB
b) na pozostałych 3 szt. były oznaczenia 059130277 SB
Nie trzeba tu Szerloka by wywnioskować ,że SB były wsadzone bo AB popuszczały już wcześniej(uczynił to zapewne poprzedni właściciel).PYTANIE-czy te SB są jakieś lepsiejsze niż AB czy też na śmietnik i wymieniać komplet 6 sztuk?
Dla większego zobrazowania dzisiejsze pomiary przy 90 stopni na motorze:
Fura generalnie miewa często przerwy przy odpalaniu(gorący silnik),czasem kopci, dwa razy przez dwa lata zdażyło się,że falowały obroty i raz iż na rozgrzanym silniku trzęsło budą jak w meksykańskie taksówce-garbusie:)Telepie przy odpalaniu na zimnym po mroźnej nocy ale to pewnei wina aku i swiec.Nie jestem w stanie określić się ,czy przybyło oleju czy nie(jest ponad tę kulkę na bagnecie)
Po skanie wyskoczył mi błąd 012596 - Klapa kolektora ssącego:nie osiągnięto górnego położenia krańcowego
P3134 -001- górna wartość skrajna przekroczona-sporadyczny
Cóż to wróży ....?
Czy fakt,że mam 4 sztuki świec do wymiany mają wpływ na klapę kolektora,przerwy w rozruchu,telepanie przy odpalaniu,itp..?
I pytania dodatkowe w tym konkursie :
Dlaczego koniec rury (A) od filtra jest cały w sadzo-smaro-oleju?(na tej niby gąbce).
Proszę również o podpowiedź do czego lub od czego jest "rura" B również przy końcu(lub jej początku) jest mocno pokryte w/w osmoloną mieszanką.....Coś cieknie czy to "naturalny" osad?Auto ma nabiegane 148k (ori).
Z góry dziękuje za wszelką pomoc:)
Pozdroo