Strona 1 z 1

[ BRE 2.0 140 KM] Ruka od EGR-u

: 31 sty 2015, 14:14
autor: qbaN
Witam. Mam przepaloną rurkę od EGR-u posiadam Audi z 2007 r silnik BRE 140km i zwracam się do was z pytaniem czy bedzie pasować ta rurka do mojego modelu link podaje nizej :
http://allegro.pl/show_item.php?item=50 ... d00be2ff62
Pozdrawiam

: 31 sty 2015, 15:12
autor: Cin
po pierwsze która rurkę masz przepaloną??
JA miałem przypadek ze od strony turbiny. Ja pospawałem i śmigałem.

: 31 sty 2015, 15:18
autor: qbaN
Od emisjii spalin tyle wiem. Juz raz byla spawana . Odpisal wystawiajacy przedmiot ze jest to od silnika BRE wiec bedzie pasować . Pozdrawiam

: 31 sty 2015, 15:20
autor: Cin
Ale sa rurki od EGR gdzie się ich nie wymienia bo sa zdgrzewane i jedynie co można zrobić to wymienić EGR.
Wiec jak nie wież która to po co masz kupowac

: 31 sty 2015, 16:25
autor: qbaN
między kolektorem wydechowym a chłodnicą egr . Potrzebuje nr tej czesci nie moge jej znalesc na allegro nie wiem jak dokladnie wpisać . Potrzebuje Rurki między kolektorem wydechowym a chłodnicą egr Silnik BRE 2.0 TDI 140 KM jezeli ktoś zna nr czesci lub wie gdzie moge dostać taką rurkę proszę o pomoc

: 31 sty 2015, 18:07
autor: Cin
bo miedzy kolektorem wydechowy a EGR jest na stałem tak jak pisałem.
Jak puszcze i nie chcesz spawac to jedynie cały EGR.

: 31 sty 2015, 19:09
autor: qbaN
To jest taka jak tamta tylko krótsza i litere c przypomina i ona jest wymienna.

: 31 sty 2015, 19:49
autor: Cin
Albo ty mylisz kolektor wydechowy z ssącym albo masz inny silnik.

: 31 sty 2015, 21:56
autor: zaba84
Ja powiem tak:
Jezeli chodzi o odcinek miedzy chłodniczką spalin a kolektorem wydechowym to nie pospawasz na szczelność. Jezeli chodzi o odcinek miedzy chlodniczka a egr-em to tez nie pospawszcz na szczelnosc..... Tyle z moich doswiadczen.

: 01 lut 2015, 07:54
autor: Cin
przy kolektorze pospawszasz tigiem bez problemu. Zrobiłem 20 tys na tym i zero problemów. Jednak podstawa to dobry fachowiec to scianki milimetrowe.

Z drugiej strony jest lutowane/zgrzewane pewnie jak by znał stop metali to tez by dało robie ale pewnie nie opłacalne.

: 15 lut 2015, 13:03
autor: sobieski26
Witam. Przerabialem ten temat, wszystko polutujesz mosiadzem. Poprawione wersje chlodniczek dostepnych w ASO sa juz lutowane. W starych (poczatkowych wersjach) Spaw nie wytrzymywal. po pewnym czasie bylo widac sadze na kryzie przy kolektorze wydechowym. Dla przykladu nowa chlodnica recyrkulacji do a6 z silnikiem BRE 1400zł (autospecial nowy sacz) koszt lutowania lutem twardym mosiadzem ok 20 zł.

: 17 lut 2015, 14:58
autor: qbaN
Rurka kolo tej sruby imbusowaj 9 , koledzy mieliscie racje nie idzie jej wymienic trzeba bylo spawać , naprawione , wyjasnione Dziekować ! :)

: 23 kwie 2015, 13:33
autor: arokedz
"qban" po spawałeś czy lutowałeś? Jeśli lutowałeś to czym?