[ BMK 3.0 224 KM] Co robić ?
: 20 sty 2015, 11:43
Witam koledzy obecnie mam dylemat ponieważ nie bardzo wiem co będzie dla mnie najoptymalniejszą opcja
na dzien dzisiejszy mam do wymiany wtryski ( pomimo idealnych korekcji vcds) autko zacina na cieplym oraz czasami dymi na bialo.
a takze w niedalkiej przyszlosci rowniez rozrzad ktorego slychac niestety i na zimnym i na cieplym..
Wtryski 6,000
rozrząd -5000-6000
całość wychodzi 12-13tyś zl. a dalej nie ma pewnosci i spokoju poniewaz znajomemu w tym silniku wyleciala panewka od tak.. wtryski mial dobre , rozrzad ok a i tak silnik musial zmienic...
Czy nie lepiej bedzie jak poprostu dojezdze do konca ten motor i kupic jakis nowszy kompletny ASB mozna kupic juz od 6000 do 8000zl.
Co robic panowie...
ps. jak interpretowac numeracje wtryskow od 72 do 77 ? jeden jest w najgorszym stanie tyko nie wiem ktory dokladnie
na dzien dzisiejszy mam do wymiany wtryski ( pomimo idealnych korekcji vcds) autko zacina na cieplym oraz czasami dymi na bialo.
a takze w niedalkiej przyszlosci rowniez rozrzad ktorego slychac niestety i na zimnym i na cieplym..
Wtryski 6,000
rozrząd -5000-6000
całość wychodzi 12-13tyś zl. a dalej nie ma pewnosci i spokoju poniewaz znajomemu w tym silniku wyleciala panewka od tak.. wtryski mial dobre , rozrzad ok a i tak silnik musial zmienic...
Czy nie lepiej bedzie jak poprostu dojezdze do konca ten motor i kupic jakis nowszy kompletny ASB mozna kupic juz od 6000 do 8000zl.
Co robic panowie...
ps. jak interpretowac numeracje wtryskow od 72 do 77 ? jeden jest w najgorszym stanie tyko nie wiem ktory dokladnie