Strona 1 z 1

[ BMK 3.0 224 KM] Co robić ?

: 20 sty 2015, 11:43
autor: Michalmalinowsk
Witam koledzy obecnie mam dylemat ponieważ nie bardzo wiem co będzie dla mnie najoptymalniejszą opcja

na dzien dzisiejszy mam do wymiany wtryski ( pomimo idealnych korekcji vcds) autko zacina na cieplym oraz czasami dymi na bialo.

a takze w niedalkiej przyszlosci rowniez rozrzad ktorego slychac niestety i na zimnym i na cieplym..

Wtryski 6,000
rozrząd -5000-6000

całość wychodzi 12-13tyś zl. a dalej nie ma pewnosci i spokoju poniewaz znajomemu w tym silniku wyleciala panewka od tak.. wtryski mial dobre , rozrzad ok a i tak silnik musial zmienic...

Czy nie lepiej bedzie jak poprostu dojezdze do konca ten motor i kupic jakis nowszy kompletny ASB mozna kupic juz od 6000 do 8000zl.

Co robic panowie...

ps. jak interpretowac numeracje wtryskow od 72 do 77 ? jeden jest w najgorszym stanie tyko nie wiem ktory dokladnie

: 20 sty 2015, 12:00
autor: kamil666
Teoretycznie nowe podobno lepsze.
Czy w nowszym wtryski będą ok tego też nikt nie wie, wielkim błędem byłoby mieć silnik na stole zdemontowany i nie zrobić rozrządu.
Zazwyczaj w tej cenie nie masz kompletnego silnika. Kompletne to koszt 10-12 tysięcy.

O wtryskach masz specjalny temat poczytaj podpytaj wszystko się rozjaśni.

: 20 sty 2015, 12:13
autor: Michalmalinowsk
Troche za duzo lektory jakby ktos mogl podpowiedziec ktore to wtryski od 72 do 77 , stojac przodem do maski