Moim zdaniem każdy przypadek jest indywidualny i nie ma co generalizować.
te rzeczy zależą od wielu czynników.
jak kupiłem swoje 0000 to rozrząd grzechotał
więc wymieniłem kpl rozrząd na oryginalnych częściach i po przejechaniu 20tys znów grzechocze
wtrysków jeszcze nie ruszałem
na budziku 330 tys.
: 14 sty 2015, 22:08
autor: kamil666
Laser,
zrobiłeś komplet czyli wszystkie napinacze, łańcuchy, koła zębate i ślizgi czy tylko górę?
Aż mi się wierzyć nie chce że wymieniałeś komplet i znowu grzechocze.
Ogólnie jeśli nikt tego nie zrobił to na pewno czeka Cię rozrząd bo jak siądzie to zazwyczaj silnik do wyrzucenia. Wtryski też nie są najtrwalsze, można to wszystko łatwo sprawdzić przy zakupie.
: 15 sty 2015, 09:11
autor: Zbichu
Jak "łatwo sprawdzić przy zakupie" wtryski
: 15 sty 2015, 09:29
autor: 0x4B25A
kamil666 pisze:można to wszystko łatwo sprawdzić przy zakupie.
Mam nadzieję, że nie masz na myśli nic nie wartego sprawdzania VCDSem?
: 15 sty 2015, 17:01
autor: Laser
Cały komplet zrobiłem . teraz co jakiś czas zagrzechocze ale na pewno rzadziej niż przed rozrządem.
: 15 sty 2015, 17:38
autor: kamil666
0x4B25A pisze:
kamil666 pisze:można to wszystko łatwo sprawdzić przy zakupie.
Mam nadzieję, że nie masz na myśli nic nie wartego sprawdzania VCDSem?
Odpalenie na zimny, osłuchanie grzechotania. - rozrząd
Po przejechaniu się i zagrzani bym go kilka razy odpalił zobaczył czy nie przerywa - wtryski
Odpalił ponownie i niech pochodzi na wolnych obrotach ze 20 minut, później zgasił i znowu odpalił - wtryski
VCDS jako taka wisienka na torcie
: 19 sty 2015, 21:20
autor: NaviProject
Laser pisze:Cały komplet zrobiłem . teraz co jakiś czas zagrzechocze ale na pewno rzadziej niż przed rozrządem.
Hmm nie powinno w ogóle grzechotać jeżeli wymieniłeś całość
Wiadomo już czy regenerują wtryski piezoelektryczne ?
: 19 sty 2015, 22:00
autor: Auris1986
NaviProject pisze:Wiadomo już czy regenerują wtryski piezoelektryczne ?
Nie ,bynajmniej nie słyszałem w Polsce ci się ogłaszają to jest tylko czyszczenie nie ma na to gwarancji.
700zł wołają za regeneracje ale coś mi smierdzi bo więkoszść serwisów bosch absolutnie zaprzecza temu iż na dzień dzisiejszy jest forma naprawy - brak procedur oraz części zamiennych.
Ogólnie to ciężko nawet znaleźć oryginalne nowe wtryskiwacze , w hurtowniach motoryzacyjnych lub w serwisach BOSCH nawet niema nowych a są w programie "wymiany" czyli regenerowane fabrycznie
Tylko czy to na 100% uczciwe z ich strony? dalej płacimy cenę jak za nowy wtryskiwacz a w dodatku musimy zwrócić stare które oni sobie zregenerują. Myśle ze cena takiego wtryskiwacza powinna się wahać w okolicach 800zł za sztukę