Strona 1 z 1

[ BPP 2.7 179 KM] 2.7 TDi A6 - dziwne objawy silnika

: 30 gru 2014, 15:28
autor: Woka
Witajcie,

Zakupiłem swoje autko miesiąc temu. Po przejechaniu trasy z Polski do Francji - 2000km. Zaczęły pokazywać się dziwne objawy. Mianowicie po odpaleniu auta po trasie (około 1h) na biegu P oraz N silnik głośno klekocze (tak jak stary diesel), natomiast po wprowadzeniu na wyższe obroty znika problem. Na innych biegach pracuje normalnie cichutko. Po odpaleniu czuć również spaliny ( nie jest to zapach spalającej się ropy). Nie stracił mocy, odpala również normalnie bez problemu. Dźwięk wydobywa się w okolicach filtra DPF.

Czy ktoś miał już takie objawy i jak sobie z tym poradzić?
Dodam także, że przebywam cały czas tym samochodem we Francji (okolice Chamonix).

Z góry dziękuję za pomoc,
Wojtek.

[ Dodano: 2014-12-30, 15:28 ]
Koledzy?
Nikt nie miał podobnych objawów?
Co to może się dziać?

Dodam, że olej w normalnym poziomie. Przed trasą wymieniany.

: 30 gru 2014, 17:28
autor: kuebk
A jakie masz obroty na postoju? Bardziej 800 czy bardziej 1000?

: 31 gru 2014, 02:57
autor: Woka
Obroty są w granicach 950.

: 01 sty 2015, 20:32
autor: Laser
Jak na wolnych obrotach tylko klekocze zaczoł bym od pomiaru ciśnienia oleju w silniku,
ale nie jest powiedziane ze skrzynia też nie grzechocze

komputer podłączany ?
jakieś błędy?

: 05 sty 2015, 01:33
autor: Woka
Komputer nie podłączany. Tak jak pisałem wcześniej przebywam na kontrakcie we Francji, wracam dopiero w kwietniu. Ale jak dostanę jeden dzień wolny wybiorę się w tym tygodniu do magika na komputer.

Teraz mam pytanie czy korzystał ktoś z usług serwisów/warsztatów za granicą? Ja w pobliżu znalazłem taki: http://www.jeanlain.com/


Dziękuję.

[ Dodano: 2015-01-05, 01:33 ]
Dzisiaj odpaliłem auto. Odpala normalnie, jednak czuć intensywne opary spalanej ropy. Dodam także że na biegu parkingowym obroty falują 950-1000. Na drive jest normalnie.