[ BMK 3.0 224 KM] Wtryskiwacze 3.0 TDI czy już wymieniać ora
: 19 lis 2014, 13:45
Witam,
Na wstępie pragnę powitać i pozdrowić wszystkich forumowiczów oraz użytkowników Audiczek A6. Jestem nowym użytkownikiem i myślę że będę często odwiedzał to forum, zarówno jako poszukujący rozwiązania problemów jak i udzielający w miarę wiedzy i możliwości pomocy.
Od niedawna stałem się właścicielem A6 C6 3.0 TDI o silniku BMK, tego że tak powiem przez wielu uważanego za najbardziej "problematycznego"
przebieg auta udokumentowany przez serwis 194000 km. Autko przeskanowałem vagiem, mam kilka błędów które chciałbym rozwiązać liczę na Waszą drodzy forumowicze pomoc. Na pierwszy rzut proszę o opinię, czy wtryski już należałoby wymienić (czytałem na forum dużo o tym), ale proszę o indywidualną interpretację, czy jeszcze można na nich polatać około roku i czy jeśli wleję uszlachetniacz typu Liqui Moly czy poprawią się ich parametry:
Kanał 13 -0,05 mg/H
-0,42 mg/H
0,00 mg/H
Kanał 14 -0,52 mg/H
0,71 mg/H
0,38 mg/H
Kanał 72 -34 ms / -10 ms / -4 ms
Kanał 73 -8 ms / 0 ms / -6 ms
Kanał 74 -36 ms / -8 ms / -6 ms
Kanał 75 -24 ms / -4 ms / 0 ms
Kanał 76 -40 ms / -12 ms / -2 ms
Kanał 77 -22 ms / -2 ms / 0 ms
Dodatkowo mam następujące błędy:
W silniku błąd P1653
W skrzyni biegów 18289 P1881 Data bus powertrain missing message from acceleration request / Zasilanie
18258 Przesył magistrali danych - brak informacji z silnika / Zasilanie
Oraz od układu ABS/ESP 1314 Szyna danych CAN sterownik silnika ECM Zwarcie obwodu do innego zaworu
2083 Message for Delay Request otwarty obwód
Bardzo proszę o opinie i pomoc w powyższych kwestiach. Dodam że auto jest po chiptuningu wykonanym przez poprzedniego właściciela.
Na wstępie pragnę powitać i pozdrowić wszystkich forumowiczów oraz użytkowników Audiczek A6. Jestem nowym użytkownikiem i myślę że będę często odwiedzał to forum, zarówno jako poszukujący rozwiązania problemów jak i udzielający w miarę wiedzy i możliwości pomocy.
Od niedawna stałem się właścicielem A6 C6 3.0 TDI o silniku BMK, tego że tak powiem przez wielu uważanego za najbardziej "problematycznego"

Kanał 13 -0,05 mg/H
-0,42 mg/H
0,00 mg/H
Kanał 14 -0,52 mg/H
0,71 mg/H
0,38 mg/H
Kanał 72 -34 ms / -10 ms / -4 ms
Kanał 73 -8 ms / 0 ms / -6 ms
Kanał 74 -36 ms / -8 ms / -6 ms
Kanał 75 -24 ms / -4 ms / 0 ms
Kanał 76 -40 ms / -12 ms / -2 ms
Kanał 77 -22 ms / -2 ms / 0 ms
Dodatkowo mam następujące błędy:
W silniku błąd P1653
W skrzyni biegów 18289 P1881 Data bus powertrain missing message from acceleration request / Zasilanie
18258 Przesył magistrali danych - brak informacji z silnika / Zasilanie
Oraz od układu ABS/ESP 1314 Szyna danych CAN sterownik silnika ECM Zwarcie obwodu do innego zaworu
2083 Message for Delay Request otwarty obwód
Bardzo proszę o opinie i pomoc w powyższych kwestiach. Dodam że auto jest po chiptuningu wykonanym przez poprzedniego właściciela.