Strona 1 z 1

[ BPP 2.7 179 KM] Pomocy, co z tym zrobić ? błędy przepustni

: 11 paź 2014, 21:51
autor: horbi77
Poproszę o analizę błędów, już nie wiem za co się łapać:

P2008 - Przepustnica kolektora dolotowego (Stały)

P3348 - Obwód sterujący doładowaniem, usterka elektryczna (Stały)

P1401 - Jednostka sterująca EGR, zwarcie do uziemienia (Stały)

P3199 - Tłumik szmerów ssania 2 w kolektorze dolotowym do sterowania bieżącym przepływem powietrza, nieodpowiedni sygnał (Stały)

P3198 - Tłumik szmerów ssania w kolektorze dolotowym do sterowania bieżącym przepływem powietrza, nieodpowiedni sygnał (Stały)

P2011 - Tłumik szmerów ssania 2 w kolektorze dolotowym, usterka elektryczna (Nieciągły)

P3348 - Obwód sterujący doładowaniem, usterka elektryczna (Stały)

...dodam, że dzisiaj rozebrałem przepustnice, całą ją wyczyściłem/umyłem układ na przepustnicy wygląda na nienaruszony nie przepalony, obie łopatki mechanicznie wyglądają na sprawne. Błędów się nie da skasować, po odłączeniu złącza od przepustnicy nie ma również żadnych zmian.
Próbowałem zresetować komputer przez odłączenie aku na 15 minut ale to też nic nie dało.
Nie wiem już za co się zabrać

: 03 sty 2017, 16:00
autor: karoll
horbi77,

udało Ci się to rozwiązać, jeżeli tak to daj znać mam to samo...

Re: Pomocy, co z tym zrobić ? błędy przepustni

: 04 sty 2017, 19:18
autor: puszek
[Próbowałem zresetować komputer przez odłączenie aku na 15 minut ale to też nic nie dało.
Nie wiem już za co się zabrać]/[quote]


Można tak odłączać aku i pozbawiać prądu samochód ? Czy się nie rozkodują różne układy i nie powstanie szereg błędów ? Z niniejszego forum wiem, że nawet jak się wymienia aku to z podtrzymaniem napięcia. Ja się aż tak dobrze nie znam.

: 04 sty 2017, 19:39
autor: żybis
Witam

Może się rozkodować co nieco, ale główne rzeczy raczej zostaną.
Nie lepiej jakiś warsztat?
W Kraku jest pare godnych.

Pozdro
Przemo

: 05 sty 2017, 07:02
autor: MISQ
Przerabiałem ten temat przed świetami. Wszystkie błedy masz głównie przez zaciecie sie turba . (obwód sterujacy doładowaniem) zaacina sie turbina i robi cyrk . jeszcze powinny byc wtryski ale jakos nie masz to luz. naprawe zaczynasz od sterownika geometria turbo (elektryka- moduł pomiedzy turbo) czasami wystarczy przeczyscic styki (kostka 3piny) , jesli nie to wymiana sterownika turbo +programowanie itp. a to juz troche koszty bo sterownik drogi a uzywki bym nie polecał,
Sztanga/siłownik musi lekko chodzic tyle

: 05 sty 2017, 08:35
autor: puszek
żybis pisze:Witam

Może się rozkodować co nieco, ale główne rzeczy raczej zostaną.
Nie lepiej jakiś warsztat?
W Kraku jest pare godnych.

Pozdro
Przemo
Cześć. Jak możesz to doradź mi gdzie w Krakowie mogę dokonać następujących sprawdzeń.
Podłączyć auto do kompa i sprawdzić globalnie stan i wykonać tzw. check listę. Interesują mnie np. stan wtrysków, stan filtra DPF i czy on wogóle jest, stan silnika w tym: kompresja, moc, stan spalin, stan pompy wtryskowej i inne ważne kwestie ??? Szczelność układu chłodzenia, ładowanie aku , stan rozrządu i napinaczy, działanie tiptronica, etc. dot. 2,7 TDI Jakie to są koszty ??

Ja znam tylko serwis Bełtowski ale jest dość drogi.

: 05 sty 2017, 09:11
autor: karoll
puszek,

Bratek to Ty ?

Ja też z okolić Bełta. Szukam kogoś ogarnietego co by mi zobaczył na samochód.