Strona 1 z 1

[ BRE 2.0 140 KM] DPF - tryb awaryjny i co dalej ?

: 28 sie 2014, 13:15
autor: sebo446
Drodzy koledzy,
Wiele bylo pisane postow, o DPF i jego bledach i dopalaniu i oczywiscie wycinaniu itd.
Znalazlem jeden posto odnosnie trybu awaryjnego (wybaczcie za odgrzewanie kotleta) czyli DPF kontrolka plus migajace swiece plus kotrolka blad wydechu plus spadek mocy auto wchodzi na obroty i stoi w miejscu. Ktos powiedzial ze komputer odlacza Turbo z powodu DPF i stad te objawy - pytanie czy to prawda ?? no i co dalej ?? Mozna go jechac wypalic ? Bez obaw o ewentualne blokowanie spalin i uszkodzenie turbo albo roszczelnienia ??
Wybaczcie za wszelakie bledy w opisie i malo rzeczowe podejscie do tematu.

Znaznacze ze bylem na warszacie znajomy sprawdzil bledy na komp. i jest to faktycznie tylko DPF. Dodatkowo w ostatnim miesiacu wypalany byl juz 3 razy, ale pierwszy raz mam caly komplet kotrolek :/ Prosze o radę...

: 29 sie 2014, 09:25
autor: x4n
Jaki masz przebieg ??? jak pod 200 000 to go trzeba wymienić albo wyciąć. I to trzeba zrobić jak najszybciej, sprawdź również stan oleju w silniku bo możesz go mieć 2 x tyle !!!!!, co może właśnie doprowadzić do zniszczenia wielu rzeczy w tym turbiny.

: 29 sie 2014, 21:09
autor: sebo446
przebieg obecnie 160 tys, olej plus wszystkie filtry wymienione 2 tyg temu.
Zamowilem nowy DPF, pytanie czy wiemiana samego DPF plus wykasowanie bledow zalatwi sprawe ? Czy czujniki tez musze wymienic ? Niestety wycinka odpada...:(

: 31 sie 2014, 18:18
autor: puchaty106
Sprawdz jak zapelniony masz ten DPF 68g to maks a jak mniej mozesz proboeac go wypalac moze pomoze.

: 02 wrz 2014, 14:22
autor: jacob
A mogę spytać jaki koszt jest u Ciebie filtra dpf i jego wymiany????

: 04 wrz 2014, 20:52
autor: stanislaw.kielc
A zanim zamówiłeś dpf sprawdziles czujnik ciśnienia spalin?