Robert74 pisze:Może nieszczelność w układzie paliwowym lub zapchany filtr paliwa.Gdyby była jakaś usterka elektroniczna na pewno wywaliło by błąd.Działanie pompki możesz sprawdzić w testach elementów wykonawczych.Musisz posprawdzać ciśnienia pompy wysokiego ciśnienia i ciśnienie na szynie CR na wysokich obrotach.A wkręca Ci się na biegu jałowym na maxa?
[ Dodano: 2014-08-11, 08:34 ]
Witam nawiązując do odpowiedzi filtr wymieniony zrobiłem na nim 11tyś ,paliwo nie ucieka, ostatnio wymieniłem egr ,zawór w pompie , ostatnio zaglądałem do pompy w zbiorniku żeby zobaczyć że może coś nie jest zapchane ale nie było jakiegoś syfu wydaje mi się że siateczka spadła ale może spadła jak nią kręciłem założyłem i jeden dzień było ok jeździłem gaz po.3tyś i na luz i nie gas na drugi dzień to samo dodam że ktoś przedemną pchał łapy do pompki w zbiorniku bo nakrętka plastikowa była wyszczerbiona nie wiem macie jeszcze jakieś podpowiedzi
[ Dodano: 2014-08-11, 08:36 ]
Na biegu jałowym wkręca się powyżej 4 tyś /obr
[ Dodano: 2014-08-12, 06:24 ]
witam prawdopodobnie zawór na listwie szwankuje za szybko zbija ciśnienie , ma skoki i przez to gaśnie wymienię zawór i zobaczymy

??
[ Dodano: 2014-09-12, 11:14 ]
Witam wymieniłem zawór na listwie cr na nowy i lipa dalej to samo żadnych błędów pod vcds .
Pod kompem miało wyjść że zaszybko zbija ciśnienie i zawór jest odpowiedzialny ale jednak nie .
MA KTO
[ Dodano: 2014-09-12, 11:20 ]
Macie jakieś pomysły Proszę o jakąś podpowiedz mi brak pomysłów zostaje pompa w zbiorniku i zawór po prawej stronie ale z tego co wiem to za ciśnienie odpowiada pompa i zawór na listwie za ciśnienie w układzie paliwa, dodam że auto się wkręca na obroty i idzie na każdym biegu 2 dni temu wymieniłem jeszcze filtr Paliwa ,
Proszę o jakąś pomoc i podpowiedzi

??????????????