Audi A6 C6 2,0 TDI BLB silnik gaśnie jak się nagrzeje
: 05 sie 2014, 19:29
Witam,
Mam problem ze swoim audi a6 a mianowicie ostatnio posprawdzałem błędy i okazało się że mam do wymiany świece. Wymieniłem świece na NGK 7768 No YE14. Samochód odpalił pojechałem na myjkę i na powrocie zaczęły się przeboje a mianowicie auto zgasło i za nic nie chciało z zapalić. Po ściągnięciu autka do domu sprawdzenie vag i są błędy
4142
474F
po skasowaniu błędów autko odpaliło po czym po nagrzaniu dalej gasło. Po kilku próbach zobaczyłem że nawet nie kasując pojawiających się błędów auto po ostygnięciu zapala i gaśnie jak temp. silnika osiągnie około 92 stopnie. Temp wysoka silnik kręci ale auto nie zapala.
Pomocy ! gdzie szukać?
Po pierwszym dniu walki jestem już na 100% pewny że to czujnik g28.
Jako ze nie mogłem wypiąć wtyczki w g28 dostałem się do ECU a tam niespodzianka nie mogłem sobie poradzić z odkręceniem śrub zmywalnych wiec odwinąłem izolacje i zacząłem szukać kable od G28 zgodnie z opisem. Po znalezieniu 3 kabelków od czujenika według jednej z instrukcji powinienem sprawdzić oporność , przeciełem kabelek szaro- brązowy i zrobiłem pomiary jednak wyszło na jednej 10 m Ohm a na drugim 40 M Ohm( nie wiem czy dobrze bo sa inne niz w instrukcji 750 do 1000 ohm), Fakt że po przecięciu kabelka szaro - brazowego auto nie pali i pojawi się błąd 4142 po złaczeniu zapala i chodzi az do nagrzania.
Jutro wybieram sie po zakup nowego czujnika.
Proszę o instrukcje gdzie znajduje sie ten czujnik i jak go wymienić?
Mam problem ze swoim audi a6 a mianowicie ostatnio posprawdzałem błędy i okazało się że mam do wymiany świece. Wymieniłem świece na NGK 7768 No YE14. Samochód odpalił pojechałem na myjkę i na powrocie zaczęły się przeboje a mianowicie auto zgasło i za nic nie chciało z zapalić. Po ściągnięciu autka do domu sprawdzenie vag i są błędy
4142
474F
po skasowaniu błędów autko odpaliło po czym po nagrzaniu dalej gasło. Po kilku próbach zobaczyłem że nawet nie kasując pojawiających się błędów auto po ostygnięciu zapala i gaśnie jak temp. silnika osiągnie około 92 stopnie. Temp wysoka silnik kręci ale auto nie zapala.
Pomocy ! gdzie szukać?
Po pierwszym dniu walki jestem już na 100% pewny że to czujnik g28.
Jako ze nie mogłem wypiąć wtyczki w g28 dostałem się do ECU a tam niespodzianka nie mogłem sobie poradzić z odkręceniem śrub zmywalnych wiec odwinąłem izolacje i zacząłem szukać kable od G28 zgodnie z opisem. Po znalezieniu 3 kabelków od czujenika według jednej z instrukcji powinienem sprawdzić oporność , przeciełem kabelek szaro- brązowy i zrobiłem pomiary jednak wyszło na jednej 10 m Ohm a na drugim 40 M Ohm( nie wiem czy dobrze bo sa inne niz w instrukcji 750 do 1000 ohm), Fakt że po przecięciu kabelka szaro - brazowego auto nie pali i pojawi się błąd 4142 po złaczeniu zapala i chodzi az do nagrzania.
Jutro wybieram sie po zakup nowego czujnika.
Proszę o instrukcje gdzie znajduje sie ten czujnik i jak go wymienić?