Strona 1 z 1
[A6 C6] Co z tą pomą
: 01 sie 2014, 22:16
autor: rotor
Witam nie dawno zakupiłem Audi a6 c6 2.0 tdi bre 2008 rok mam pytanie wyczytałem gdzieś ze silnik z kodem bre nie ma wałków zrównoważających problem stanowi za to koło zębate na wale korbowym które sie wyciera i tu moje pytanie czy regenerować całą pompę czy sprawdzić stan koła zębatego auto ma obecnie 204 tys. km z góry dzięki za odpowiedź.
: 05 sie 2014, 10:28
autor: jasper
coś kolega źle wyczytał. kolegi silnik ma wałki i zabierak (tzw. imbusik) ma też koła zębate jednak nie takie jakie kolega ma na myśli. jedyny możliwy problem stanowić może zabierak jednak w tym roczniku zostało to poprawione przez inżynierów AUDI. cóż każdy uczy się na błędach własnych lub cudzych.nie każdy jednak umie się przyznać do ich popełniania, więc pięknie się to nazywa chorobą wieku dziecięcego.
: 05 sie 2014, 20:05
autor: Klub A6 Polska
Nie wiedziałem że audi przyznało się do błędu, wielu użytkowników marki również. Szkoda bo można by zaoszczędzić sobie wielu kosztów, gdyby serwis wzywał do wymiany wadliwych mechanizmów, lub chociaż oferował w sprzedaży sam zabierak zamiast całego zestawu.
: 06 sie 2014, 07:42
autor: jasper
kolega albo nie czyta w całości, albo nie czyta ze zrozumieniem.
: 07 sie 2014, 22:22
autor: rotor
Wielkie dzieki za odpowiedź czyli wychodzi na to ze lepiej sprawdzic sobie ta pompe i w razie co dac do regeneracj co chyba zrobie szkoda tylko ze w wiosce zwanej Bydgoszczą nikt nie zajmuje sie regeneracją
: 08 sie 2014, 07:48
autor: jasper
u Ciebie tylko jak już to zabierak będzie do wymiany i pierścień zabezpieczający, natomiast gniazdo w wałku jest głębsze, a zabierak dłuższy.
: 12 sie 2014, 17:22
autor: TMA SERWIS
jasper pisze:coś kolega źle wyczytał. kolegi silnik ma wałki i zabierak (tzw. imbusik) ma też koła zębate jednak nie takie jakie kolega ma na myśli. jedyny możliwy problem stanowić może zabierak jednak w tym roczniku zostało to poprawione przez inżynierów AUDI. cóż każdy uczy się na błędach własnych lub cudzych.nie każdy jednak umie się przyznać do ich popełniania, więc pięknie się to nazywa chorobą wieku dziecięcego.
Drogi Jasper
Też radzę abyś troszkę doczytał-"wałki poprawione były od końca 2009r(dokładnie 10.2009r)"-zastosowano 10 cm zabierak-który powoli zaczyna siadać....
: 19 sie 2014, 08:59
autor: jasper
odniosę się tylko do wypowiedzi odnośnie zabieraka, które to ewoluowały i były uzdatniane obróbką cieplną. ich wersje od początku od A aż do D który to jest właśnie u kolegi w aucie zastosowany. co do reszty to fakt w CR.
: 25 sie 2014, 17:29
autor: jacob
TMA SERWIS pisze:jasper pisze:coś kolega źle wyczytał. kolegi silnik ma wałki i zabierak (tzw. imbusik) ma też koła zębate jednak nie takie jakie kolega ma na myśli. jedyny możliwy problem stanowić może zabierak jednak w tym roczniku zostało to poprawione przez inżynierów AUDI. cóż każdy uczy się na błędach własnych lub cudzych.nie każdy jednak umie się przyznać do ich popełniania, więc pięknie się to nazywa chorobą wieku dziecięcego.
Drogi Jasper
Też radzę abyś troszkę doczytał-"wałki poprawione były od końca 2009r(dokładnie 10.2009r)"-zastosowano 10 cm zabierak-który powoli zaczyna siadać....
Czy możesz rozwinąć swoją wypowiedź, co masz na myśli mówiąc ze 10 cm imbus zaczyna siadać, taka sama pompa jest w 2.0 tdi w a6c7 i o awariach tej pompy nie słyszałem
: 26 sie 2014, 21:27
autor: lysy65
w rumii pan regeneruje ja zamowilem walek zaplacilem kaucje pan mi przyslal zregenerowany ja jemu odeslalem stary pan przelal kaucje i juz po robocie,dluzszy olowek i jakos bezpieczniej zamontowany ,pompy tez regeneruje
: 16 lut 2018, 00:32
autor: szyszeczka14
Podłączę się do tematu właśnie wymieniam cały moduł pompy z wałkami od c7 z imbusem 10cm i tez nie słyszałem żeby były wadliwe,a koledzy?
: 11 mar 2018, 13:36
autor: niedzwiedz
U mnie przelot 300.000 i nic nie było robione z imbusem, tzn.z pompą oleju.