Strona 1 z 2

[ BMK 3.0 224 KM] automatyczna skrzynia biegów tiptronic

: 15 lip 2014, 18:49
autor: maruch30
Witam.Zakładam nowy temat ,bo od tyg jestem posiadaczem a6 c6 3.0 tdii i mam problem,a mojego przypadku nie ma na forum.Otóż 2 dni po zakupie załączył mi się tryb awaryjny skrzyni (to jest mój pierwszy automat)zawiozłem go do serwisu hukałowicza koło gdańska, co się okazało nie wykazało żadnych błędów (co mnie dziwi)zostawiłem go do naprawy .Na następny dzień auto do odebrania, stwierdził że wgrał nowy soft i że będzie ok( koszt bagatela 600 zł)Pojechałem do siebie,ok 30 km od warsztatu, idę na obiad ,po powrocie wsiadam i znowu to samo tryb awaryjny i nie jedzie do tyłu,ani do przodu (tak jak poprzednio) .dzwonie do gościa a on mi na to że mam przywieźć na lawecie koszt 300 zł(bo raz już jechałem na lawecie do niego) .nie uśmiechało mi się to ,więc oddałem auto u siebie w Tczewie. Okazało się ze był jakiś błąd P089.Gościu wymienił mi jakiś moduł, elektrozawór jeden 6 czy 8, który tam jest (ten niby był pokazany przez vag)odebrałem auto, jazda po mieście jakieś 20 km .Odstawiłem auto na parking,po godz wracam i co? kur.....a znowu tryb awaryjny.Pytanie co to może być czy oddać go z powrotem do hukałowicza ,choć śmiem twierdzić że ceny ma z kosmosu i wziął dużo kasy ,w sumie za nic .Czy jakiś dobry warsztat jest w trójmieście .Dodam ,ze jutro przyjeżdża laweta od tego mechanika z tczewa.Przez telefon powiedział ze modulator do naprawy.Ręce mi opadają tydz auto a zero jazdy.Dodam tylko, że jak naprawię ,to wysyłam do gościa z CzĘstochowy, bo tam zakupiłem auto, o zwrot chociażby pół ceny za remont skrzyniA i pytanie do Was. Co to może być? Bo nie ukrywam, że nie chce się dać naciągnąć na kasę ,bo się troszkę spłukałem już po zakupie tego auta.Dodam ,że auto odpala i przerzuca biegi normalnie. Tylko na fisie pali się tryb awaryjny i nie jedzie ,ani na tipie ,ani na d, ani na r .A i tak przy okazji uwaliłem moje mmi włączyłem w zielonym menu bootloader i teraz woła mi płytkę a nie mam .Pytanie czy ktoś z trójmiasta mógłby to ogarnąć?

: 15 lip 2014, 19:53
autor: marach8
ja mialem podobnie jak posyedl mi regulator napiecia w alternatorze
z tym ze tez nie grzaly mi lusterka tylna szyba i po przejechaniu okolo kilometra zawsze wyskakiwal mi komunikat esp fault
niewiem jak jest u ciebie czemu skrzynia wpada w tryb awaryjny
musisz ogarnac dobrego diagnoste niech posprawdza napiecia podczas rozruchu itp
wiesz cos o swojej skrzyni??
jakis serwis zmiany oleju??

: 15 lip 2014, 20:20
autor: maruch30
właśnie nie wiem nic ,mam auto od tyg mi coś tez mówił ze pojawia się cały czas esp .Masakra a miesiąc auta szukałem .Miał być manual a tu wszyscy pisali że do 3.0 nie .

: 15 lip 2014, 20:31
autor: marach8
na spokojnie autka są super tylko jak kupisz zajazda to trzeba troche serca i pieniedzy wlozyc
wedłóg mnie musisz jakiegos elektromechanika niech kuknie z kabelkiem miernikami itp
u mnie było tak ze jak odpaliłem i była w trybie awaryjnym to wyłączałem zapłon i znowu paliłem bo ten tryb nie za kazdym razem wskakiwał
tylko wtedy gdy przy rozruchu miała prawie 18volt

: 15 lip 2014, 22:16
autor: maruch30
u mnie nic się nie dzieje, nawet przy odpiętym aku nic .Najgorsze jest to ,że Ci ,którzy mieli to samo,a naprawili ten błąd ,nie podzielą się tym na forum .Normalnie załamka.

[ Dodano: 2014-07-15, 22:16 ]
Jak ktoś miał podobny przypadek, niech da znać .

: 16 lip 2014, 09:04
autor: Auris1986
Żądaj zwrotu kasy od poprzednich mechaników z ,,bożej łaski" i znajdź odpowiedni warsztat trudniący się przeważnie automatami. Prawdopodobnie masz uwalony konwekter, który kosztuje niemało, lepiej poszukać używki z gwarancją. <okok>

: 16 lip 2014, 10:43
autor: maruch30
Tak ,tylko ,że to są niby warsztaty z szyldami asb przed warsztatem .

[ Dodano: 2014-07-16, 10:43 ]
Mechanior był po auto .O dziwo nie przyjechał lawetą tylko osobówką.Sprawdził błędy wyskoczył 002192 , skasował i auto ruszyło wszystkie biegi ok.Zabrał auto na warsztat .Mówił coś o jakimś sterowniku(oby to było to) <wnerw> Zobaczymy co będzie dalej i jaka diagnoza . :(Czy ktos zna ten błąd?

: 17 lip 2014, 14:15
autor: bosniak_sg
Sześć stów za wgranie nowego oprogramowania :shock: w Krakowie w ASO biora od 150 do 300 zł w zależnosci ile im zejdzie z adaptacja :shock:

: 17 lip 2014, 16:38
autor: maruch30
No widzisz . A na dodatek nic to nie dało.Auto cały czas stoi u mechanika ,a jutro na urlop ,załamka.Ponawiam pytanie .Czy ktoś miał podobny przypadek ? Może się podzieli informacjami .Z tego co czytałem na forum to może kosze folwarg ,czy jakoś tak się urwał.Ale oba na raz <wnerw> Ale pewnie po wykasowaniu błędów i tak by nie pojechał :(

: 17 lip 2014, 16:41
autor: bosniak_sg
No a zwrot kasy w ramach reklamacji?

: 17 lip 2014, 16:50
autor: maruch30
Czekam na fakturę z remontu skrzyni i wtedy uderzam po zwrot.

: 18 lip 2014, 16:36
autor: igorw
Auris1986 pisze:Prawdopodobnie masz uwalony konwekter
Na 99,999% nie jest to konwerter.

: 18 lip 2014, 16:42
autor: rafal_m
Objawy pasuja do nieszczelnosci sprzegla / zajechanego sterowania.

: 24 lip 2014, 10:21
autor: stanislaw.kielc
Konwerter

: 24 lip 2014, 19:59
autor: maruch30
Witam .Czekam na fakturę i powiem co było wymieniane .Na razie auto jeździ ,choć wydaje mi się że trochę przeciąga na biegu i jakieś drgania lekkie ma .Może przez ten swap u poprzedniego mechanika i trzeba na nowo zaprogramować skrzynię? Jak myślicie?