Strona 1 z 1
kontrolka akumulatora brak ładowania
: 31 maja 2014, 11:09
autor: juchas122
wiatma. dzisiaj zascieciła mi sie kontrolka akumulatora, nie mam ładowanie dobrze ze akumulator wytrzymam 30 km na dojechanie do domu, moze mi ktos doradzi czy to moga byc szczotki czy regulator poszedł,mam pecha do tych alternatorów w kazdym moim aucie wymieniałem wiec jestem teraz wrazliwy na to, . POMOCY

: 31 maja 2014, 11:15
autor: phpbb3 forum A6
na odległość nikt nie powie co to, a szczotki i tak najprawdopodobniej są zespolone w regulatorze i samych nie wymienisz. najlepiej podjechać na warsztat i zmierzyć ładowanie bezpośrednio z alternatora bo może to coś innego jak np. przewód
: 31 maja 2014, 11:18
autor: juchas122
czyli mowisz ze szczotki w tych alternatorach sie nie wymienia?
orjentuje sie ktos jakie sa ceny alternatora?
: 31 maja 2014, 11:34
autor: MaTyS
Nówka ori około 2k, rzadko kiedy alternator uszkodzisz tak żeby nie nadawał się do naprawy.
: 31 maja 2014, 17:42
autor: rafal_m
juchas122 pisze:czyli mowisz ze szczotki w tych alternatorach sie nie wymienia?
orjentuje sie ktos jakie sa ceny alternatora?
Wymienia sie - za regeneracje altka we wroclawiu (szczotki, lozyska i cos tam jeszcze) zaplacilem 160zl.
: 01 cze 2014, 12:58
autor: phpbb3 forum A6
nie chodziło mi o to, że nie wymienia się szczotek w ogóle tylko wymienia się szczotki razem z regulatorem napięcia. tak jest w większości aut i nie sądzę aby w c6 było inaczej.
przy regeneracji tez zapewne wymienili cały regulator.
: 01 cze 2014, 13:38
autor: juchas122
wieklkie dzieki wam, juz bym kupił nowy i ostro bym zapłacił, znalazłem mechanika ktury tez mi odradza kupno nowego bo sadzi ze on mi z robi z tym co mam i napewno taniej mnie wyniesie a na to sasmo wyjdzie bo tez wszystko wymieni.
: 01 cze 2014, 21:00
autor: Laser
tylko nie daj sobie wymienić regulatora na podrubę za 100 pln
ja tok zrobiłem potem wyskakiwały różne błędy od esp ,lusterka i szyba tylna nie grzała.
: 02 cze 2014, 08:19
autor: rafal_m
grzałka pisze:nie chodziło mi o to, że nie wymienia się szczotek w ogóle tylko wymienia się szczotki razem z regulatorem napięcia. tak jest w większości aut i nie sądzę aby w c6 było inaczej.
przy regeneracji tez zapewne wymienili cały regulator.
w moim wypadku raczej nie za te pieniadze, ktore placilem... 160zl? zreszta gosciu na koniec zaczal wlasnie wspominac, ze moze regulator jest jeszcze zepsuty bo nie widzi sygnalu na "kontrolke"... (dla mnie wazne bylo ze laduje, a nie ze nie ma jakis dodatkowych sygnalow u niego na maszynie testowej). Badz co badz okazalo sie ze wszystko jest super a kontrolka jest sterowana elektronicznie - jest 14V to jest ladowanie, nie ma 14V altek defekt
