Strona 1 z 1

[ ASB 3.0 232 KM] Wypalanie DPF

: 17 maja 2014, 10:28
autor: bastek71
Witam panowie wlasnie jestem po wymianie wtryskow wszystko chodzilo dobrze do wczoraj mam dpf ktory mi sie zapalil pojechalem na autostrade zeby go wypalic jakies 100 km. zrobilem i nic podczas jazdy zapalil sie check a tuz pod domem spirala i juz nie mial mocy podpiolem pod kompa i blad P242F zapchany dpf no dobra dodam ze z nim mialem juz wczesniej problemy w grudniu czyscilem go chemia niby byl troszke lepiej sie zbieral .Dojde do setna chcialem go wypalic pierwszy raz podpiolem silnik kodowanie II kod 10016 i jazda przyjol 01-podgrzewanie po 3-4 minutach 10-regeneracja dymku poszlo jak na lekarstwo po okolo 15 minutach w bloku 100.4 cyferka 1 proces anulowany.Nie moge go wypalic warsztat mi powiedzial ze juz jego koniec nowy albo usuniecie wolalbym nowy i oto pytanie czy musze go jeszcze adaptowac i jak to sie robi dodam ze przyjechalem za granice do pracy zarobic na rodzine i musze duzo sam zrobic.

Re: Wypalanie DPF

: 17 maja 2014, 10:57
autor: Robert74
bastek71 pisze:Witam panowie wlasnie jestem po wymianie wtryskow wszystko chodzilo dobrze do wczoraj mam dpf ktory mi sie zapalil pojechalem na autostrade zeby go wypalic jakies 100 km. zrobilem i nic podczas jazdy zapalil sie check a tuz pod domem spirala i juz nie mial mocy podpiolem pod kompa i blad P242F zapchany dpf no dobra dodam ze z nim mialem juz wczesniej problemy w grudniu czyscilem go chemia niby byl troszke lepiej sie zbieral .Dojde do setna chcialem go wypalic pierwszy raz podpiolem silnik kodowanie II kod 10016 i jazda przyjol 01-podgrzewanie po 3-4 minutach 10-regeneracja dymku poszlo jak na lekarstwo po okolo 15 minutach w bloku 100.4 cyferka 1 proces anulowany.Nie moge go wypalic warsztat mi powiedzial ze juz jego koniec nowy albo usuniecie wolalbym nowy i oto pytanie czy musze go jeszcze adaptowac i jak to sie robi dodam ze przyjechalem za granice do pracy zarobic na rodzine i musze duzo sam zrobic.
Mogłeś wypalić wtedy jak pierwszym razem Ci się odezwał..ja osobiście bym go usunął..ja mam auto z Twojego rocznika..póki co jest ok...a za nim uruchomiłeś dopalanie dpf sprawdziłeś stan nasycenia dpf-u?

: 17 maja 2014, 11:08
autor: Deniro
Jesli jezdzisz za granice to nie polecam wywalania , tam sie o to czepiaja niestety i mozesz mocno poplynac

: 17 maja 2014, 11:11
autor: Robert74
Deniro pisze:Jesli jezdzisz za granice to nie polecam wywalania , tam sie o to czepiaja niestety i mozesz mocno poplynac
Tylko w D mają ciśnienie na to...a nie wiadomo gdzie kolega jest.

: 17 maja 2014, 12:32
autor: bastek71
Robert74 pisze:
Deniro pisze:Jesli jezdzisz za granice to nie polecam wywalania , tam sie o to czepiaja niestety i mozesz mocno poplynac
Wlasnie w D jeszcze na 3 m-c a tu program serwisowy auto ledwo jezdzi a co myslicie ori tutaj chca okolo 1500 euro lub nowy zamiennik wykonany przez niemiecka firme z robota okolo 650 http://www.autoteile-katalysator.de/die ... matik.html co o tym myslicie i czy musze cos jeszcze kodowac

: 17 maja 2014, 12:47
autor: Robert74
bastek71 pisze:
Robert74 pisze:
Deniro pisze:Jesli jezdzisz za granice to nie polecam wywalania , tam sie o to czepiaja niestety i mozesz mocno poplynac
Wlasnie w D jeszcze na 3 m-c a tu program serwisowy auto ledwo jezdzi a co myslicie ori tutaj chca okolo 1500 euro lub nowy zamiennik wykonany przez niemiecka firme z robota okolo 650 http://www.autoteile-katalysator.de/die ... matik.html co o tym myslicie i czy musze cos jeszcze kodowac
No to lipa jak w D. Faktycznie jak przy jakiejś kotroli wpadną na pomysł robienia analizy spalin (co wg mnie jest mało prawdopodobne) zabiorą Ci plakietkę umwelt zone. A za brak jest chyba 30 eruro mandat..Nie wiem w sumie co Ci doradzić bo kasy potrzebujesz..ja osobiście bym go wywalił...może ktoś bardziej ogarnięty się wypowie..

: 17 maja 2014, 14:02
autor: bastek71
Panowie jak VAG-iem zaadoptowac ze filtr dpf jest wymieniony na nowy (procedura):Dzieki.