Strona 1 z 2

[ INNY] 2.0 tdi CAGB 136km, chip- pytania

: 27 mar 2014, 00:02
autor: jacob
Witam posiadam silnik 2.0 tdi CAGB 136km z 2009 roku nalatane 157 tyś i chcę go podciągnąć do 180km i tutaj moje pytania:

Czy to da się zrobić bez wymiany gratòw tylko samym programem
Jeśli trzeba coś wymieniać to czy samo turbo od CAHA wystarczy(bo z tego co się orientuję to te silniki różnią się tylko turbo)
Gdzie najlepiej program zrobić KRAKÒW, WARSZAWA, KATOWICE?? Znacie jakiś dobry warsztat???

dzięki za sugestie

: 30 mar 2014, 20:45
autor: mavjar
Cześć

ja mam ten sam silnik, sam chip tuning da Ci "bezpieczna" moc ok 170 KM, oczywiscie mozna ciagnac wyzej ale na wlasne ryzyko :>

Jesli chcesz miec wiecej koni niz 170 KM, to czeka Cie dokladka intercoolera - poniewaz ten silnik ma tylko jeden po stronie lewej, oraz zmiana turbiny na CAHA, plus program wtedy z samochodu robia >200 KM.

Sam prosty CHIP daje juz troche frajdy, ale z czasem chce sie wiecej.

Jesli chodzi o warsztaty
to :
KATOWICE - Dynosot (aligator)
BIELSKO - Comsport
cena od 1500 - 2000 zl

Pozdrawiam

: 30 mar 2014, 22:58
autor: jacob
mavjar pisze:Cześć

ja mam ten sam silnik, sam chip tuning da Ci "bezpieczna" moc ok 170 KM, oczywiscie mozna ciagnac wyzej ale na wlasne ryzyko :>

Jesli chcesz miec wiecej koni niz 170 KM, to czeka Cie dokladka intercoolera - poniewaz ten silnik ma tylko jeden po stronie lewej, oraz zmiana turbiny na CAHA, plus program wtedy z samochodu robia >200 KM.

Sam prosty CHIP daje juz troche frajdy, ale z czasem chce sie wiecej.

Jesli chodzi o warsztaty
to :
KATOWICE - Dynosot (aligator)
BIELSKO - Comsport
cena od 1500 - 2000 zl

Pozdrawiam
Dzięki wielkie za odp, tak właśnie chodzi mi tylko o 170 koni , bezpieczne dla silnika, nie chcę więcej i mam nadzieję że nie trzeba do tego wywalać dpfa.

Powiedz kolego, a może opisz swoje wrażenia po chipie, w sensie przyspieszenie, spalanie, prędkość maksymalna (ja obecnie max co wyciągnąłem z niego to 220 km/h) - ciekawe czy po chipie pójdzie więcej

: 06 kwie 2014, 12:55
autor: DominikA6C6
Hej widzę że zastanawiasz się nad podniesieniem mocy, ja w tamtym tygodniu u siebie robiłem program też mam 2.0 TDI, seria pokazała 122 konie i 298 Nm po programie jest 151 KM i 341 Nm, można by ciut więcej ale facet powiedział że bez dołożenia drugiego intercoolera nie ma co, bo się będzie grzał poprostu nie wydala potem tak jak piszą trzeba dołożyć trugi intercooler na prawą stronę, zmiana turba i program zależy ile chcesz w to inwestować program do tego co masz ok 1300zł, jeśli dojdzie zmiana turbo i drugi intercooler to jeszcze ze 2000 tyśki......Jeśli chodzi o spalanie to ja już śmiało mogę powiedzieć że spalanie spadło jak na razie ok 0,5 litra ale muszę pokonać ze 2000 tyś km to będe dokładnie wiedział.....

: 06 kwie 2014, 17:35
autor: jacob
DominikA6C6 pisze:Hej widzę że zastanawiasz się nad podniesieniem mocy, ja w tamtym tygodniu u siebie robiłem program też mam 2.0 TDI, seria pokazała 122 konie i 298 Nm po programie jest 151 KM i 341 Nm, można by ciut więcej ale facet powiedział że bez dołożenia drugiego intercoolera nie ma co, bo się będzie grzał poprostu nie wydala potem tak jak piszą trzeba dołożyć trugi intercooler na prawą stronę, zmiana turba i program zależy ile chcesz w to inwestować program do tego co masz ok 1300zł, jeśli dojdzie zmiana turbo i drugi intercooler to jeszcze ze 2000 tyśki......Jeśli chodzi o spalanie to ja już śmiało mogę powiedzieć że spalanie spadło jak na razie ok 0,5 litra ale muszę pokonać ze 2000 tyś km to będe dokładnie wiedział.....
jestem w głębokim szoku seryjnego wyniku u Ciebie (122), podobno Audi daje kilka koni w zapasie u Ciebie mniej??? Zastanawiam się nad samym programem na 170 koni, bo wierze że u mnie w tym CR silniku ze 140 jest tych koni ale aż się teraz boje to sprawdzać po tym co napisałeś o twojej

: 18 kwie 2014, 15:02
autor: DominikA6C6
widzisz nie wiem od czego to zalezy moja ma nalatane 250 tys km, pewnie wszystko ma na to wplyw turbo itd sam nie wiem, spodziewalem sie tak jak ty lepszego wyniku ale wyszlo jak wyszlo i tyle facet mi powiedzial ze ciu jeszcze można ale trzeba dolożyć drugi intercooler koszt ok 800 zł (robota + części), więc sam nie wiem podejrzewam że to może być wina turbiny przecież ma już 250 tyś km to trochę jest, może dlatego tak wyszło sam nie wiem napisz co u ciebie czy się zdecydowałeś

: 22 kwie 2014, 20:42
autor: jacob
DominikA6C6 pisze:widzisz nie wiem od czego to zalezy moja ma nalatane 250 tys km, pewnie wszystko ma na to wplyw turbo itd sam nie wiem, spodziewalem sie tak jak ty lepszego wyniku ale wyszlo jak wyszlo i tyle facet mi powiedzial ze ciu jeszcze można ale trzeba dolożyć drugi intercooler koszt ok 800 zł (robota + części), więc sam nie wiem podejrzewam że to może być wina turbiny przecież ma już 250 tyś km to trochę jest, może dlatego tak wyszło sam nie wiem napisz co u ciebie czy się zdecydowałeś
Tak ja jestem zdecydowany, zrobię chipa na wakacjach, ale chce samym programem na 170 km, więcej niechcę :)

: 22 kwie 2014, 22:06
autor: 123Marcin123
zrób czipa ok tylko pamiętaj pierwszy wtrysk leci ok 200tys auto nagle stoi i lipa takie sa silniki 2.tdi chyba ze przed czipem dasz nieco inne wtryski pozdrawiam więcej informacji pisz na skrzynke podam numer <okok>

: 23 kwie 2014, 21:44
autor: jacob
123Marcin123 pisze:zrób czipa ok tylko pamiętaj pierwszy wtrysk leci ok 200tys auto nagle stoi i lipa takie sa silniki 2.tdi chyba ze przed czipem dasz nieco inne wtryski pozdrawiam więcej informacji pisz na skrzynke podam numer <okok>
spoko tylko że ja nie mam już pompo wtryskiwaczy, tylko listwe wtryskową COMON RAIL bo to już polift jest

: 28 kwie 2014, 10:42
autor: DominikA6C6
bylem ponownie na hamowni tam gdzie robilem program i okazuje sie ze wszystko jest ok hamownia to rototest a ona pokazuje inne wartości a po przeliczeniu wszystko się zgadza......wynik 173KM i 381 Nm......
Powiem tyle można na forum znaleźć dużo dobrych informacji ale też to co tu się czyta czasami osłabia pokazałem facetowi z KINGSOFT posty co mi użytkownicy forum pisali na temat mocy w audi że słabo seria wyszła itd ale nikt nie zwrócił uwagi oprocz TUNEFORCE że hamownia rototest to co innego niż rolki i podaje inne wartości które po przeliczeniu są dobre.....Raz jeszcze dzieki dla Tune FORCE za to że powiedział mi o co w tym wszystkim chodzi, innym wróżkom też dziękuję....

: 28 kwie 2014, 14:30
autor: 123Marcin123
<okok> no to jak wiesz wszystko to super powodzenia na drodze <okok> i zgadzam się po czsci ze 2.0tdi wyszły bardzo słabe wadliwe ,zostały zastosowane tanie materiały taka jest rzeczywistość koncówka 2007 poprawiony no i nareszczcie ,,,,comon rail,,,,przy tym modelu jest jest toche wad ale który diesel ich niema żadko ale wystepuje <okok> pękanie lub obsiadanie głowicy było to czestym problemem pożnizej rocznika 2007 ale zdazaja się tez młodsze dlatego jak wkładamy czipa to trzeba uwazac i oddac auto w rece dobrej firmie tuningowej ,,,powodzenia ,,,,ale jak masz wszystko ok ,,,,

: 30 kwie 2014, 00:07
autor: jacob
ja chyba pojadę do aligatora w Katowicach na chipa, co myślicie o tym???

: 30 kwie 2014, 09:29
autor: Deniro
Daj znac jak bedziesz jechal tez sie wybiore moze cos taniej zrobi:)

: 08 maja 2014, 19:41
autor: Dingo
Deniro pisze:Daj znac jak bedziesz jechal tez sie wybiore moze cos taniej zrobi:)
To i ja się piszę na zakup 'grupowy' ;) Będę chciał zajrzeć do PL w lipcu.

: 25 maja 2014, 18:36
autor: jacob
jasne chlopaki dam znać myślę że raczej na przełomie lipca i sierpnia się wybiorę <radocha> <radocha>